حضور ۱۰ دانشجوی دانشگاه شریف در جشنواره ملی قرآن دانشگاهیان

۱۰ دانشجوی منتخب دانشگاه صنعتی شریف که در مسابقات سراسری قرآن وزارت علوم حائز رتبه شدند در سی‌وهشتمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان کشور حضور دارند.
کد خبر: ۶۸۴۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۵ - 13August 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، ۱۴ دانشجو از دانشگاه صنعتی شریف در مسابقات سراسری قرآن کریم وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که اردیبهشت سال جاری به میزبانی کردستان برگزار شد، حضور داشتند و در نهایت از این میان، ۱۰ دانشجو در پنج رشته رتبه برتر کسب کردند و جواز حضور در جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان کشور را که قرار است شهریور به میزبانی تبریز برگزار شود، دریافت کردند.

حضور ۱۰ دانشجوی دانشگاه شریف در جشنواره ملی قرآن دانشگاهیان

علی جوکار در رشته معارف صحیفه سجادیه (رتبه سوم)، محمدامین حاج‌برات در رشته احکام (رتبه سوم)، معارف صحیفه سجادیه، رضا مجیری در رشته حفظ پنج جزء (رتبه دوم)، محمدامین نیک‌گفتار در رشته مداحی (رتبه سوم) از این دانشگاه در سی‌وهشتمین جشنواره ملی قرآن دانشگاهیان کشور حضور خواهند داشت.
 
در ضمن گروه تواشیح شریف شامل سید حسین جاسبی، امیرمحمود دهقانی، محمدحسین تاج‌محمدی، علی مستأجران، مهدی نجات‌بخش و حسین فرامرزی که حائز رتبه سوم مسابقات سراسری قرآن وزارت علوم شده بودند در سی‌وهشتمین جشنواره ملی قرآن دانشگاهیان حضور دارند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها