فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند مطرح کرد؛

نقش مهم خبرنگاران در معرفی ماموریت‌های فراجا در راستای ایجاد امنیت در کشور

سرهنگ «درویشی» گفت: یکی از اساسی‌ترین نقش‌های خبرنگاران اقناع گری در خصوص رویکرد و اقدامات کیفی اهداف و ماموریت‌های فراجا و سایر دستگاه‌های امنیت آفرین به منظور ارتقاء سطح مشارکت‌های درون جامعه و ایجاد ظرفیت‌های نوین و ایده‌آل مشارکتی در این راستا است.
کد خبر: ۶۸۴۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۶ - 13August 2024

نقش مهم خبرنگاران در معرفی ماموریت‌های فراجا در راستای ایجاد امنیت در کشوربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، سرهنگ «ذبیح الله درویشی» فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند امروز (سه‌شنبه)در نشست خبری و تجلیل از اصحاب رسانه که به مناسبت هفته خبرنگار در ستاد انتظامی شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: اصحاب رسانه در ایجاد ظرفیت‌های ایده آل مشارکتی نقش اساسی دارند.

وی افزود: احساس امنیت عمومی در جامعه به مراتب مهم‌تر از خود امنیت است چرا که آرامش روانی اقشار مختلف در تمامی جوامع مهم‌ترین زمینه برای هر نوع فعالیت فردی اجتماعی و سازمانی در راستای بهبود وضعیت و دستیابی به اهداف است و اصحاب رسانه در این رابطه نقشی مهم دارند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند همچنین تصریح کرد: یکی از اساسی‌ترین نقش‌های خبرنگاران اقناع گری در خصوص رویکرد و اقدامات کیفی اهداف و ماموریت‌های فراجا و سایر دستگاه‌های امنیت آفرین به منظور ارتقاء سطح مشارکت‌های درون جامعه و ایجاد ظرفیت‌های نوین و ایده‌آل مشارکتی در این راستا است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود برخی از اقدامات اساسی پلیس شهرستان درحوزه‌های مختلف از جمله مواد مخدر، کالای قاچاق، فضای مجازی و دیگر اقدامات در راستای پیشگیری از سرقت، برخورد با اوباش و برهم زنندگان امنیت شهروندان برخورد با راکبین متخلف و مزاحم را به صورت آماری ارائه کرد.

این مقام انتظامی توجه ویژه به مقوله پیشگیری از سرقت در شهرستان و تلاش پلیس برای تحقق این امر را یکی از برنامه‌ها در راستای رضایت‌بندی شهروندان عنوان و کاهش ۱۱ درصدی سرقت‌ها و افزایش ۱۸ درصدی کشف از ابتدای سال جاری در مقایسه با سال قبل را نشان از عزم راسخ پلیس در این موضوع عنوان کرد.

درویشی در پایان این نشست برنامه‌های آتی پلیس شهرستان در حوزه‌های مختلف ماموریتی را تبیین و به سوالات خبرنگاران حاضر پاسخ داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها