رئیس عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

راهپیمایی اربعین حسینی حرکت در مسیر خودسازی است

حجت‌الاسلام «بهمن» گفت: راهپیمایی اربعین حسینی حرکت در مسیر خودسازی است و می‌تواند قلب انسان را تزکیه کند.
کد خبر: ۶۸۴۴۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۴ - 25August 2024

حجت‌الاسلام والمسلمین «محمد بهمن» رئیس عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به حرکت عظیم شیعیان در راهپیمایی اربعین حسینی اظهار داشت: انسان به طور طبیعی پاک آفریده شده و شاید در مسیر زندگی خود دچار برخی تلاطم‌های دنیایی شود، اما راهپیمایی اربعین حسینی می‌تواند قلب انسان را تزکیه کند.

حجت‌الاسلام بهمن با بیان اینکه راهپیمایی اربعین حسینی اعلام همدردی و اقامه عزا برای اباعبدالله الحسین (ع) است، گفت: دشمنان از راهپیمایی عظیم و نورانی اربعین حسینی واهمه داشته و از پخش اخبار آن جلوگیری می‌کنند؛ چرا که می‌دانند اگر جهانیان این حضور میلیونی را ببینند، فلسفه قیام امام حسین (ع) برای آنها روشن می‌شود و قطعاً به سمت اسلام جذب می‌شوند.

وی یکی از اهداف اصلی راهپیمایی اربعین را برپاداشتن سنت سوگواری و زنده نگه‌داشتن نهضت امام حسین (ع)‌ برشمرد و افزود: زائران اربعین حسینی در این مسیر، مبارزه با ظلم و ستم را آموزش می‌بینند و این حضور پرشور در حمایت از مظلومان جهان برقرار می‌شود.  

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش با تأکید بر اینکه زائرین اربعین از همان ابتدا روحیه ایثار، سخاوت و ازخودگذشتگی را آموزش  می‌بینند و در این راه رشد می‌کنند، یادآور شد: راهپیمایی اربعین حسینی حرکت در مسیر خودسازی است و موجب تقویت نفس انسان‌ها می‌شود.

حجت‌الاسلام بهمن با اشاره به برکات برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی عنوان کرد: راهپیمایی اربعین حسینی در کنار خانواده آثار فراوانی در پی دارد و می‌تواند در راه رسیدن به اهداف عالیه انسان مؤثر باشد؛ همچنین راهپیمایی اربعین حسینی موجب تقویت دین‌داری در خانواده‌ها می‌شود.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها