توصیه حسین یکتا به نوجوانان:

هر زائرکربلا به یاد یک شهید کوله سفر ببندد/ میدان آزادی نماد «آزادگی» شد

حسین یکتا گفت: خوب است که هر کدام از ما به ویژه نوجوانان، عکس یک شهید را روی کوله‌پشتی خود بچسبانیم و با یاد آنها به این سفر معنوی برویم.
کد خبر: ۶۸۴۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۴ - 13August 2024

به گزارش خبرنگار فرهنگ دفاع‌پرس، سیزدهمین شب از ویژه برنامه آیینی «محرم شهر» در میدان آزادی تهران برگزار شد و جمعی از سوگواران سیدالشهدا به عزاداری سید و سالار شهیدان پرداختند. 

حسین یکتا از یادگاران هشت سال دفاع مقدس مهمان این شب از محرم شهر بود که در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سیدابراهیم رییسی اظهار داشت: شهید رییسی بنیانگذار ستاد اربعین در آستان قدس رضوی بودند و بخشی زیادی از سفر اربعین مرهون تلاش‌های ایشان است. یاد و خاطره ایشان را گرامی می‌داریم.

هر زائرکربلا به یاد یک شهید کوله سفر ببندد/ میدان آزادی نماد «آزادگی» شد

وی توصیه‌ای به نوجوانانی که قصد حضور در پیاده‌روی اربعین دارند، داشت و گفت: چه خوب است که امسال با نام و یاد یک شهید به پیاده‌روی اربعین برویم و یاد و خاطره کسانی که از جانشان برای این وطن مایه گذاشتند، گرامی بداریم. خوب است که هر کدام از ما به ویژه نوجوانان، عکس یک شهید را روی کوله‌پشتی خود بچسبانیم و به این سفر معنوی برویم.

یکتا بیان داشت: اینجا محرم شهر در نقطه‌ای مهم از شهر تهران هست. میدان آزادی که نمادی از آزادگی است و همه ما امشب در اینجا دور هم جمع شدیم تا خود را از تعلقات به دنیا و شیطان برهانیم. برای تحقق این امر، کافیست برای خدا کار کنیم تا نتیجه‌اش را ببینیم. 

هر زائرکربلا به یاد یک شهید کوله سفر ببندد/ میدان آزادی نماد «آزادگی» شد
این رزمنده هشت سال دفاع مقدس در پایان گفت: شهدا برای ما نور و نیروی کمکی‌اند. هر جایی که کاری گیر می‌کند، آنها هستند که به کمک ما می‌آیند. 

در بخش دیگری از این برنامه اجرای سرود توسط گروه نوجوانان، نمایش صحنه‌ای و دمام‌زنی انجام شد. پایان بخش این مراسم، مداحی و ذکر مصیبت نزار القطری بود. 

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار