فرماندار بیرجند تأکید کرد؛

لزوم تعامل و مشارکت دستگاه‌های اجرایی در جهت برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس

«فاضلی‌فرد» گفت: دستگاه‌های اجرایی، نظامی و انتظامی باید تمام تلاش خود را جهت برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های هفته دفاع مقدس به‌کار گیرند زیرا ما هر چه داریم از دوران دفاع مقدس و ایثارگری شهدا و جانبازان است.
کد خبر: ۶۸۴۴۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۴ - 13August 2024

یبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، «علی فاضلی‌فرد» فرماندار شهرستان بیرجند امروز (سه‌شنبه) در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان بیرجند، اظهار داشت: آنچه که موجب زنده نگهداشتن فرهنگ ایثار و شهادت شده است قیام امام حسین (ع) و نقش والای حضرت زینب(س) است.

وی شهدا را دانش آموخته مکتب سیدالشهدا(ع) دانست و بیان داشت: شهدا زنده‌تر از آن چیزی هستند که ما تصور می‌کنیم پس شهدا شفاعت می‌کنند و به عنوان چراغ روشن و پرنور در حال نورافشانی و هدایت‌گری هستند.

فرماندار شهرستان بیرجند با تأکید بر اینکه هر چند کارهای زیادی در حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس انجام شده اما هنوز نتوانسته‌ایم حق مطلب را ادا کنیم، تبیین کرد: همه ما وظیفه داریم در زمینه ترویج و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم.

فاضلی‌فرد تصریح کرد: همه افرادی که در دوران دفاع مقدس نقش داشتند امروز نیز در اموز مختلف کشور نقش به‌سزایی در اعتلای ایران اسلامی ایفا می‌کنند لذا باید جایگاه و شأن آن‌ها را حفظ کنیم زیرا مایه افتخار و سربلندی ایران اسلامی هستند.

وی با اشاره به هزینه‌کرد انجام شده در خصوص یادمان‌های شهدای گمنام بیرجند، گفت: طی دو سال اخیر بالغ بر ۱۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای یادمان‌های شهداس گمنام بیرجند هزینه شده که این مهم از افتخارات دولت سیزدهم است.

فرماندار بیرجند به هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی، نظامی و انتظامی باید تمام تلاش خود را جهت برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های هفته دفاع مقدس به‌کار گیرند زیرا ما هر چه داریم از دوران دفاع مقدس و ایثارگری شهدا و جانبازان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار