امیر نصیرزاده:

روان‌سازی امور بین دولت و نیرو‌های مسلح را در دستور کار قرار خواهم داد

جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: روان‌سازی امور بین دولت و نیرو‌های مسلح و نیز ایجاد هماهنگی بین این دو بخش نظام مقدس جمهوری اسلامی را در دستور کار قرار خواهم داد.
کد خبر: ۶۸۴۴۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۶ - 13August 2024

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح و وزیر پیشنهادی دولت چهاردهم برای وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، عصر امروز در بازدید از خبرگزاری دفاع مقدس، طی سخنانی با اشاره به تاکید و روشنگری فرمانده معظم کل قوا درخصوص همکاری نیرو‌های مسلح با دولت چهاردهم، اظهار داشت: وظیفه اصلی نیرو‌های مسلح تولید قدرت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

روان‌سازی امور بین دولت و نیرو‌های مسلح را در دستور کار قرار خواهم داد

امیر نصیرزاده افزود: در کنار این وظیفه مهم و راهبردی، وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح نقش دو جانبه دارد که هم عضو دولت است و هم عضوی از نیرو‌های مسلح محسوب می‌شود.

جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح تصریح کرد: بر این اساس و پیرو اوامر فرمانده معظم کل قوا مبنی بر روان‌سازی امور بین دولت و نیرو‌های مسلح و نیز ایجاد هماهنگی بین این دو بخش نظام مقدس جمهوری اسلامی، بنده در صورتیکه از نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی مورد تایید قرار بگیرم نهایت تلاش خود را انجام خواهم داد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار