در برنامه «از سرگذشت» مطرح شد؛

حسین رفیعی: امام حسین (ع) مصادره‌ی کسی نیست

مجری تلویزیون گفت: امام حسین (علیه‌السلام) مانند آهن‌ربا می‌مانند و انسان‌ها را جذب خودشان می‌کنند. همینقدر که ایشان (علیه‌السلام) مرا قبول کردند، به من همه‌چیز داده‌اند. حضرت ابا عبدالله (علیه‌السلام) مصادره کسی نیستند؛ بلکه متعلق به همه هستند.
کد خبر: ۶۸۴۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۶ - 14August 2024

به گزارش خبرنگار فرهنگ دفاع‌پرس، «حسین رفیعی» بازیگر و مجری تلویزیون که یکی از میهمانان فصل دوم برنامه «از سرگذشت» بود، در بخشی از سخنان خود در مورد اینکه محبت امام حسین (علیه‌السلام) دل‌های همه را به‌سوی خود جذب می‌کند و اینکه ایشان متعلق به همه هستند، سخن گفت.

حسین رفیعی: امام حسین (ع) متعلق به همه است/ داستان نذر عکس در حرم سیدالشهدا (ع)

وی اظهار داشت: «دعا و نیایش داروی درد نیست، اما آن را قابل تحمل می‌کند. این را یادمان نرود و به آن نگاه ابزاری و مادی نکنیم. قرار نیست وقتی درخواستی از امام حسین (علیه‌السلام) داریم، همان‌موقع آن را به حسابمان بریزند، نه؛ بلکه این توان را به من بدهد تا بتوانم این شرایط سخت را بگذرانم...

اینها چیزهایی است که باید به دل بیافتد. امام حسین (علیه‌السلام) مانند آهن‌ربا می‌مانند و انسان‌ها را جذب خودشان می‌کنند. همینقدر که ایشان (علیه‌السلام) مرا قبول کردند، به من همه‌چیز داده‌اند. 

حضرت ابا عبدالله (علیه‌السلام) مصادره کسی نیستند؛ بلکه متعلق به همه هستند.»

گفتنی است؛ «از سرگذشت» نام ویژه‌برنامه شبکه نسیم است که به‌مناسبت ماه‌های محرم و صفر تولید شده و هر شب ساعت ۲۱ پخش می‌شود.

امسال دومین فصل این برنامه از قاب شبکه نسیم پخش می‌شود و «علی‌اکبر قلیچ» اجرای آن را برعهده دارد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها