رئیس بیمارستان حضرت فاطمه (س) کرمان خبر داد؛

اعزام مجهزترین سامانه سیار بیمارستانی غرب آسیا به مرز مهران

«روح‌الله سلیمانی» از اعزام بیمارستان سیار حضرت فاطمه (س) کرمان مجهزترین سامانه سیار بیمارستانی غرب آسیا برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین به مرز مهران خبر داد.
کد خبر: ۶۸۴۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۴ - 13August 2024

اعزام مجهزترین سامانه سیار بیمارستانی غرب آسیا به مرز مهران

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، امروز و در آستانه اربعین حسینی، بیمارستان سیار 128 تخت‌خوابی حضرت فاطمه (س) کرمان، مجهزترین سامانه سیار غرب آسیا، وابسته به بهداری نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین به مرز مهران اعزام شد.

«روح‌الله سلیمانی» رئیس بیمارستان حضرت فاطمه (س) کرمان در حاشیه آیین اعزام این بیمارستان در جمع خبرنگاران، با اعلام اینکه این بیمارستان سیار وابسته به بهداری نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است اظهار داشت: هر ساله در ایام اربعین حسینی بیمارستان سیار حضرت فاطمه (س) کرمان یا در مرز و یا در کشور عراق به زائران و بیماران ارائه خدمت دارد.

وی با بیان اینکه این این بیمارستان سیار به مدت دو هفته در مرز مهران جهت انجام خدمات درمانی مستقر است، گفت: در این بیمارستان همه رشته‌های تخصصی و فوق تخصصی پزشک، پرستار و پیراپزشک به زائران اربعین خدمات می‌دهند.

رئیس بیمارستان حضرت فاطمه (س) کرمان با اشاره به اینکه این بیمارستان مجهز به بخش‌های تخصصی و پزشکان متخصصی است که در این ایام زائران اربعین به آن نیاز دارند، افزود: بخش‌های جراحی، داخلی، اتاق‌های عمل و تصویربرداری و آزمایشگاه در این بیمارستان سیار وجود دارد.

وی هدف از برپایی سامانه سیار بیمارستانی 128 تخت‌خوابی را انجام خدمات درمانی رایگان به زائران اباعبدالله الحسین علیه السلام در مرز مهران عنوان کرد و گفت: پزشکان این مجموعه معمولاً به صورت داوطلبانه برای خدمت به زائران اربعین امام حسین علیه السلام این تیم را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار