رهاورد خدمت رونمایی شد

در هتل امیرکبیر اراک طی مراسم تجلیل از خبرنگاران استان، کتاب رهاورد خدمت رونمایی شد.
کد خبر: ۶۸۴۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۲ - 13August 2024

رهاورد خدمت رونمایی شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، امروز سه شنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران استان مرکزی، کتاب رهاورد خدمت استان  با حضور دکتر فرزاد مخلص الائمه، استاندار مرکزی و مدیران استانی در سالن پروین اعتصامی هتل امیرکبیر اراک رونمایی شد.

در این مراسم، فرزاد مخلص الائمه با اشاره به بخشها و فصول این کتاب آن را نتیجه زحمات همه مردم استان دانستند و با تأکید بر اینکه این کتاب مختص هیچ شخص و دستگاهی نیست و تلاش عموم مردم استان است آن را نشانه هم افزایی مردمی دانستند.

کتاب «رهاورد خدمت» شامل مروری بر اقدامات برجسته دولت سیزدهم و توفیقات حاصل شده با عنوان «هزار روز فعالیت و هم‌افزایی؛ هزاران خدمت» در استان مرکزی است. این کتاب در بیش از ۳۰۰ صفحه گوشه‌ای از اقدامات شاخص دولت مردمی برای پیشرفت و آبادنی استان مرکزی را با پرهیز از ارائه داده‌های خام آماری عنوان نموده است.

در فصل اول کتاب «رهاورد خدمت» با عنوان «توانمندی و آرامش در نگین صنعت و کشاورزی» به اهم اقدامات صورت گرفته در حوزه‌های اقتصاد، صنعت و کشاورزی استان اعم از احیای واحدهای تولیدی، عملکرد اشتغال و بهبود شاخص‌های اقتصادی پرداخته شده است.

در فصل دوم با عنوان «شتاب در اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام» اقدامات شاخص دولت سیزدهم در حوزه عمرانی و زیربنایی با تأکید بر نهضت اتمام طرح‌های نیمه‌تمام مورد اشاره قرار گرفته است.

در فصل سوم این کتاب با عنوان «امنیت و پیشرفت بر مدار هویت» نیز به تحولِ گفتمان سیاسی، فرهنگی و اجتماعی دولت سیزدهم، رونق فعالیت‌های فرهنگی و اهم اقدامات در حوزه اجتماعی پرداخته شده است.

در فصل دیگری از این کتاب با عنوان «ترمیم امید و اعتماد مردم» نیز تحول در رهیافت مدیریتی و اجرایی و مردم‌محوری به عنوان وجه ممیزه دولت سیزدهم تبیین شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها