رییس عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش:

توکل به خدا و تاسی از الگوی اهل بیت (ع) ضامن موفقیت خانواده است

حجت‌الاسلام «بهمن» گفت: موفقیت خانواده در امور مختلف به ویژه تربیت صحیح فرزندان وابسته به تلاش خستگی ناپذیر والدین در زمینه تربیت، توکل و توسل آن‌ها به خدا و اهل بیت (ع) است.
کد خبر: ۶۸۴۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۱ - 14August 2024

توکل به خدا و تاسی از الگوی اهل بیت (ع) ضامن موفقیت خانواده استبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، حجت الاسلام «محمد بهمن» رییس عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش در مراسم تقدیر از کارکنان، خانواده ها و اعضای وابسته عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی، اظهار داشت: برابر روایتی از پیامبر اکرم (ص) اگر خداوند خیر خانواده‌ای را بخواهد کاری می‌کند که در آن خانواده کوچکترها به بزرگتر ها احترام گذارند، آنها را در دین آگاه می‌کند و به آنها تدبیر در اقتصاد می‌دهد.

وی اضافه کرد: دین یعنی همان چیزی که انسان را در مسیر خداوند قرار می‌دهد و تدبیر در اقتصاد به معنی مدیریت درآمد و کنترل مخارج است و اگر در خانواده‌ای نباشد معیشت دچار مشکل خواهد شد.

حجت‌الاسلام بهمن با بیان اینکه انتظار و توقع اسلام از خانواده، آرامش است، افزود: وجود امکانات مادی و رفاه در زندگی باعث ایجاد آسایش می شود ولی لزوما خانواده ای که آسایش دارد آرامش ندارد.

وی آرامش را محصول پایبندی اعضای خانواده به اصول و مبانی دینی عنوان کرد و گفت: آیه شریفه الا بذکر الله تطمئن القلوب ناظر بر همین موضوع است. 

رییس عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش موفقیت خانواده در امور مختلف به ویژه تربیت صحیح فرزندان را وابسته به تلاش خستگی ناپذیر والدین در زمینه تربیت، توکل و توسل آنها به خدا و اهل بیت (ع) عنوان کرد و گفت: پایبندی والدین به اصول و ارزش‌های دین اسلام در این زمینه موثر و زمینه ساز تربیت دینی فرزندان است.

حجت الاسلام بهمن به تهاجم فرهنگی دشمن اشاره کرد و گفت: همانطور که در زمان جنگ تحمیلی، هنگام بمباران همه به پناهگاه یا مکان امن می‌رفتند در بمباران تهاجمات فرهنگی دشمن نیز باید به پناهگاه امنی همچون قرآن و اهل بیت (ع) پناه برد.

وی در پایان با تشکر از همسران کارکنان صبر، مدارا و همکاری آنها در برابر ناملایمات و کاستی ها را رمز موفقیت کارکنان قلمداد کرد.

در پایان از کارکنان، خانواده ها و اعضای وابسته عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی مرکزی با اهداء لوح سپاس و هدایایی قدردانی و مراسم با پذیرایی شام به پایان رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار