مدیر امور بانوان حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان:

مقاومت زنان جبهه مقاومت،  نشان عینی الگوپذیری دوران دفاع مقدس است

«سیف‌الدین» با اشاره به جلسه شورای هماهنگی زنان دفاع مقدس در استانداری اصفهان، گفت: در این نشست نقش مقاومت زنان جبهه مقاومت با تاسی به الگوی بانوان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس تاکید شد.
کد خبر: ۶۸۴۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۵ - 14August 2024

مقاومت زنان جبهه مقاومت،  نشان عینی الگوپذیری دوران دفاع مقدس است«سیف الدین» مدیر امور بانوان اداره کل حفظ آثار وارزشهای دفاع مقدس استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار دفاع‌پرس اظهار داشت: جلسه شورای هماهنگی زنان دفاع مقدس به ریاست «مرضیه استکی»  مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان وبا حضور مشاورامور بانوان سازمانها و نهادهای دولتی استان اصفهان در سالن شهید سلیمانی استانداری برگزار شد.

وی بیان داشت: مدیر کل اموربانوان و خانواده استانداری اصفهان در این نشست طی سخنانی با اشاره به اهمیت نقش زنان وایثار واز جان گذشتگی آنان در تربیت فرزندان رزمنده خود و تلاش و پشتیبانی آنان در پشت جبهه های نبرد با دشمن، بر الگو پذیری از آن بانوان در عرصه مقاومت تاکید کرد.

مدیر امور بانوان اداره کل استان در ادامه گفت: در این نشست خانم استکی از تمامی بانوان امور زنان نهادهای دولتی استان درخواست نمود برنقش زنان در حوزه الگوی تربیت اسلامی خانواده، فرزند اوری که مهمترین شاخص های بانوان دوران دفاع مقدس بود را در وحله کنونی به عنوان یک تبیین ارزشمند در نهاد خدمتی خود ارزش‌گذاری و راهبردی نمایند.

سیف‌الدین بیان داشت: در ادامه این نشست اینجانب طی سخنانی در جمع مشاوران امور بانوان نهادهای دولتی استان ،با توجه به ظرفیت های موجود در این سازمانها از ایجاد رویکرد برنامه های حوزه زنان از الگو پذیری از زنان حاظر در دوران هشت سال دفاع مقدس تاصی وبر نقش مقاومت زنان جبهه مقاومت ، والگو پذیری از ایثار بانوان درهشت سال دفاع تاکید وبر نقش مقاومت زنان جبهه مقاومت به عنوان نشان عینی و بارز دوران دفاع مقدس بیان شد.

وی اضافه کرد: همچنین در پایان با آغاز گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهریور ماه سال جاری و به عنوان یکی از موارد دستور جلسه نشست فوق، با صدور مصوباتی در این نشست عمومی در استانداری اصفهان با تشریح دستور العمل ابلاغی گرامیداشت هفته دفاع مقدس 1403 و نقش تمامی نهادهای دولتی در حوزه ماموریتی در گرامیداشت این هفته، بر پیش بینی واجرای برنامه های متنوع در حوزه زنان نهادهای دولتی توصیه و اعلام شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار