در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد مطرح شد؛

تسریع در تکمیل و ساخت یادمان شهدای گمنام استان یزد

نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یزد و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۴۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۹ - 14August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور سرهنگ «محمدحامد حرزاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یزد و «علی اکبر عزیزی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد برگزار شد.

عزیزی در این نشست اظهار داشت: قریب به ۲۵ یادمان شهید گمنام در سطح شهر وجود دارد که یادمان‌های این شهدای گرانقدر تکمیل نشده است و باید به سرعت نسبت به ساخت و تکمیل آن اقدام شود.

وی گفت: فرمانداران، بخشداران، دهیاران، شهرداران موظف هستند که حتماً نسبت به این موضوع اهتمام ورزیده و هرچه سریعتر نسبت به ساخت و تکمیل یادمان شهدای گمنام اقدام نمایند.

عزیزی با اشاره به اینکه در ایام فاطمیه پیش رو دعوت از هفت شهید گمنام را داریم، افزود: برخی از شهرستان‌ها و مرکز استان درخواستی برای دفن شهید داشتند که تاکید می‌شود اگر قرار باشد شهید گمنامی در مکانی دفن شود باید ۸۰درصد از یادمان شهدا قبل از دفن شهید آماده و ساخته شود و بعد شهید در آن مکان دفن می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد ادامه داد: همچنین درخصوص برنامه‌های ادارات در هفته دفاع مقدس نیز بحث و بررسی و مقرر گردید جلسه‌ای بصورت ویژه باحضور سپاه الغدیر استان در این خصوص و روز ۳۱شهریور تشکیل شود وتصمیم گیری شود.

عزیزی در پایان افزود: طبق سال گذشته و سنوات گذشته برنامه ریزی در یکی از مراکز استان برای استفاده از سخنان بسیار گوهربار رهبر انقلاب که همزمان باسالروز حمله حذب بعث عراق به جمهوری اسلامی ایران در جمع مردم عزیزسخنرانی می‌نمایند، بصورت وبیناری همزمان با سراسر کشور دراستان نیز مستمع و باجان دل پذیرا باشیم و نکات و رهنمود‌هایی که دارند استفاده و اجرا کنیم.

در پایان این مراسم از موسیقی باکلام شهدای خدمت ویژه رئیس جمهور رونمایی شد. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار