رجبی معمار در نشست دهه فجر خانه هنرمندن ایران خبر داد؛

چاپ کتاب و نشریات تخصصی هنر / برنامه های متنوع موسیقی و تجسمی در ایام فجر

مدیر عامل خانه هنرمندان ایران گفت: نمایشگاه عکس تئاتر فجر، آثار منتخب جشنواره فیلم فجر، کارگاههای آموزشی فیلم مستند، دو نشست تخصصی موسیقی و هنرهای تجسمی و اجرا دو کار هنر مفهمومی با محتوای رویدادهای پیروزی انقلاب در فضای بیرونی خانه هنرمندان از برنامه های خانه هنرمندان در ایام فجر است.
کد خبر: ۶۸۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۰ - 31January 2016

چاپ کتاب و نشریات تخصصی هنر / برنامه های متنوع موسیقی و تجسمی در ایام فجر

به گزارش گروه فرهنگ وهنر دفاع پرس، مجید رجبی معمار عصر امروز در نشست خبری خانه هنرمندان حضور یافت به بیان برنامه های خود در آینده پرداخت.

ما به سمت موازی کاری نخواهیم رفت

مجید رجبی معمار مدیرعامل خانه هنرمندان در نخستین نشست خبری خود با اشاره به اینکه حدود دو ماه و نیم در مسئولیت خانه هنرمندان رسانهها ی مختلفی در خواست مصاحبه و تشریح برنامهها داشته اند گقت : برای تشریح برنامهی خانه هنرمندان ایران به مطالعه و بررسی وضعیت کنونی و کارهای صورت گرفته بود.

وی ادامه داد: برخلاف سنت نقد از مسئولین گذشته باید بگویم این گونه  فراکنی در مورد خانه هنرمندان حرف نابجا و بی ربطی است چرا که همه مدیران پیشین برای فرهنگ هنر زحمت کشیدند و ما هم در راستای تکمیل فعالیت آنها قدم برمیداریم.

مدیر خانه هنرمندان با تاکید برا ینکه خانه هنرمندان، خانه همه هنرمندان ایران و همه کسانیکه است که عشق و علاقه به هنر و فرهنگ دارند، میباشد.

رجبی با بیان اینکه برای سال 95 برنامه ریزی کردهایم تا هنرمندان و مجامع هنری با طرح انتظارت خود ار خانه هنرمندان برنامه ریزی درستی را در راستای تحقق انتظارات آنها ارائه دهیم. از اولویتهای جدی خانه هنرمندان در سال جدید برگزاری هفته های فرهنگ برای استانهای مختلف سراسر کشور است.

وی افزود همچنین ریاست تو سعه تعاملات فرهنگی با کشورهای مختلف در قالب اعزام گروههای مختلف برای برپایی نمایشگاه و فعالیتهای مردمی خواهد بود که یکی از الزامات پس از برجام است که باید توسعه بیابد.

مدیر عمال خانه هنرمندان حضور پیشکوتان عرصه هنری را یکی دیگر از برنامه های خانه هنرمندان عنوان کرد و تصریح داشت سال 95 شاهد حضور جدی به سمت حضور پیشکسوتان هنری در خانه هنر خواهیم بود. کاری نخواهیم کرد که منجر به موازی کاری با اصناف هنری دیگر شود.

وی همچنین از تغییر رویکرد خانه هنرمندان از بهره گیری از وضعیت کتاب و نشریات خبر داد و گفت دو نشریه تخصصی تا سال آینده به صورت ماهنامه و هفته نامه به همه موضوعات فرهنگی و هنری خواهند پرداخت این تفاوت آنها با سایر نشریات در مرجع بودن آنها است که گاها مورد بهره هنرمندان جدی کشور قرار خواهند گرفت.

وی همچنین  گفت در زمینه انتشار کتاب نیز به انتشار کتابهای تحقیقی و مرجع خواهیم پرداخت.

رجبی معمار اظهار کرد سینما تیک خانه هنرمندان بخش دیگری از برنامه های است که حتما حمایت خواهد شد تا با حضور چهرههای برجسه هنری به ژانرهای مختلف سینمایی ببردازد.

وی از همکاری خانه هنرمندان با جشنواره تئاتر و ایام فجر اشاره کرد و گفت برنامه داریم تا در سال اینده همکاریهای جدی تری را با جشنواره فجر داشته باشیم چرا که خانه هنرمندان باید خانه همه هنرمندان باشد.

مدیر عامل خانه هنرمندان از برگزاری برنامه های متنوع در ایام دهه فجر خبر داد و گفت نمایشگاه عکس تئاتر فجر، آثار منتخب جشنواره فیلم فجر، کارگاههای آموزشی فیلم مستند، دو نشست تخصصی موسیقی و هنرهای تجسمی و اجرا دو کار هنر مفهمومی با محتوای رویدادهای پیروزی انقلاب در فضای بیرونی خانه هنرمندان از برنامه های خانه هنرمندان در ایام فجر است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار