در هفته دولت؛

۳ پروژه بهداشتی و درمانی در تنگستان افتتاح می‌شود

«افشون رفیعی» گفت: سه پروژه بهداشتی درمانی در گورک، بنه گز و بوالخیر در هفته دولت در تنگستان افتتاح و شروع به کار خواهند کرد.
کد خبر: ۶۸۴۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۳ - 14August 2024

۳ پروژه بهداشتی و درمانی در تنگستان افتتاح می‌شودبه گزارش دفاع پرس بوشهر،«ماه زر افشون رفیعی»رئیس شبکه بهداشت و درمان تنگستان امروز در گفت گو با رسانه ها با اشاره به تحقق هدف شعار عدالت در سلامت اظهار داشت: سه پروژه بهداشتی و درمانی در جهت تحقق هدف عدالت در سلامت در تنگستان به ارزش ۱۵ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

وی در این خصوص افزود:با توجه به افزایش جمعیت در منطقه گورک تنگستان، نیاز به یک مرکز خدمات جامع سلامت دیگر در کنار مرکز خدمات جامع سلامت پهلوان کشی احساس می‌شد که با تلاش‌های صورت گرفته، مرکز خدمات جامع سلامت گورک در گورک سادات، به ارزش ۱۰ میلیارد تومان و زیربنای ۳۳۰ مترمربع ساخت و تجهیز شده که هم‌زمان با هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

رفیعی خاطرنشان کرد: پانسیون پزشک در مراکز خدمات جامع سلامت موجب تسهیل در جذب و ماندگاری پزشکان در مناطق روستایی می‌شود که با توجه به نیاز مرکز خدمات جامع سلامت شهید «یگانه» بنه گز به پانسیون پزشک، یک واحد پانسیون پزشک به مساحت ۶۰ مترمربع و هزینه ۲ میلیارد تومان در هفته دولت در این مرکز عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان تنگستان تصریح کرد: در بخش ساحلی تنگستان و در مرکز خدمات جامع سلامت بوالخیر نیز اقدامات لازم برای ساخت ۲ واحد پانسیون پزشک به زیربنای ۱۰۰ مترمربع و با هزینه سه میلیارد تومان انجام‌شده است که در هفته دولت عملیات اجرایی آن شروع خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار