فرماندار دماوند تأکید کرد؛

ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت معنوی حرم شهدای گمنام

طاهرخانی ضرورت برگزاری با شکوه و مطلوب برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و معنوی در حرم‌های مطهر شهدای گمنام را مورد تاکید قرار داد و گفت: شهدای گمنام مایه خیر و مباهات ملت هستند و باید با برنامه‌ریزی دقیق برای برگزاری چنین برنامه‌هایی در جوار حرم این عزیزان، نهایت استفاده را از حضور معنوی آنها ببریم.
کد خبر: ۶۸۴۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۳ - 14August 2024

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و هیئت امنای شهدای گمنام شهرستان دماوند، به ریاست «رضا طاهرخانی» فرماندار دماوند و با حضور سرهنگ «عزت‌الله خانجانی» مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شرق استان تهران و دیگر اعضای شورا برگزار شد.

ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت معنوی حرم شهدای گمنام

فرماندار دماوند در این نشست، ضمن تبیین رشادت و ازخودگذشتگی شهدا در دفاع مقدس، اظهارداشت: شهدا ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند؛ لذا وظیفه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آرمان‌های شهدا بر عهده همه ماست؛ همچنین همه ما وظیفه داریم تا اخلاص، شجاعت، دین‌داری، ولایتمداری شهدا را به‌عنوان یک الگوی ناب و دستاوردی غرورآفرین برای نسل آینده تبیین کنیم.

طاهرخانی با بیان اینکه شهدای گمنام سند افتخار، مقاومت و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، خاطرنشان کرد: در جنگ تحمیلی حماسه‌هایی خلق شد که باید برای نسل جوان و نسل‌های آینده ماندگار شود و گلزار‌های شهدا و قبور شهدای گمنام می‌توانند به‌عنوان یک موزه جنگ به درستی این فرهنگ ناب را برای نسل‌های آینده تبیین کنند.

وی ضرورت برگزاری با شکوه و مطلوب برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و معنوی در حرم‌های مطهر شهدای گمنام را مورد تاکید قرار داد و افزود: شهدای گمنام مایه خیر و مباهات ملت هستند و باید با برنامه‌ریزی دقیق برای برگزاری چنین برنامه‌هایی در جوار حرم این عزیزان، نهایت استفاده را از حضور معنوی آنها ببریم.

انتهای پیام/ ۱۱۳

نظر شما
پربیننده ها