مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه خبر داد:

برپایی ۲ موکب در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مرصاد

سردار «خوشبخت» از برپایی ۲ موکب برای زائریم اربعین در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مرصاد خبر داد.
کد خبر: ۶۸۴۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۸ - 15August 2024

برپایی ۲ موکب در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مرصادسردار سرتیپ دوم پاسدار «بهروز خوشبخت» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، در خصوص برنامه‌های این اداره کل برای زائرین اربعین، اظهار داشت: موکب‌های اربعین با هدف خدمت‌رسانی به زوار امام حسین (ع)، فعالیت گسترده‌ای را در این ایام دارند و در نقاط مختلف ایران مستقر شده‌اند.

سردار خوشبخت با بیان اینکه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه با همکاری نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) «خادمان راه بهشت» و همچنین تشکل مردم نهاد «سید الابرار» جمعی از آزادگان استان  ۲ موکب و پایگاه اورژانسی در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس «مرصاد» واقع در تنگه «مرصاد» را برای پذیرایی از زائرین اربعین برپا کرده است، بیان کرد: با عنایت خدا​ و لطف اهل‌بیت (ع) از  روز ۲۰ مرداد ماه (شنبه)  خدمت‌رسانی موکب «مرصاد» را به زائران اربعین شروع کرده و تا سه روز بعد از اربعین نیز مشغول خدمت‌رسانی خواهیم بود.
 
وی با اشاره به این‌که این موکب آمادگی پذیرایی از ۵ هزار زائر را در قالب صبحانه، ناهار و شام و میان‌وعده دارد، افزود: امکاناتی از قبیل: اسکان موقت، سرویس بهداشتی، خدمات درمانی با حضور پزشک و ۲ دستگاه آمبولانس در این موکب مستقر هستند.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه با اشاره به این‌که در این موکب اسکان موقت برای زائران در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: برای اسکان اضطراری زائران در صورت نیاز با محل‌های استراحت در داخل شهر نیز هماهنگی کامل انجام شده است.
 
سردار خوشبخت افزود: فضای بسیار خوب و معنوی برای زائران فراهم شده و زائران از زیارت شهدای گمنام «مرصاد» و همچنین از نمایشگاه اسنادی دفاع مقدس نیز بهره‌مند خواهند شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار