رونمایی از پوسترهای چهار جشنواره هنری بسیج هنرمندان چهارمحال و بختیاری

آیین آغاز به کار و رونمایی از پوستر‌های چهار جشنواره هنری بسیج هنرمندان سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۴۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۰ - 15August 2024

رونمایی از پوسترهای چهار جشنواره هنری بسیج هنرمندان چهارمحال و بختیاریبه گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، آیین آغاز به کار و رونمایی از پوستر‌های چهار جشنواره هنری بسیج هنرمندان سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

 فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در این مراسم با تسلیت ایام پایانی ماه صفر، اربعین حسینی و بزرگداشت یاد و نام شهدا، گفت: این روز‌ها مردم مظلوم فلسطین روز‌های سختی را می‌گذرانند و بحث فلسطین و غزه نباید فراموش شود.

سردار علی محمد اکبری افزود: هنرمندان باید مظلومیت مردم مظلوم غزه را به تصویر بکشند. نقش هنر در بحث انتقال پیام به مخاطب بسیار تأثیرگذار است. گاهی یک عکس یا قطعه‌ای فیلمِ هنرمندانه می‌تواند دنیا را متحول کند.

وی، جشنواره را یک نوع رقابت سالم دانست و گفت: ظرفیت‌های استان چهارمحال و بختیاری در هنر بسیار ارزشمند است که باید تعلل‌های صورت گرفته در استفاده و معرفی این ظرفیت‌ها جبران شود.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به عکاسان برجسته استانی همچون آقای تاجی (برگزیده جشنواره‌های ملی وبین المللی در عکاسی)، امانی (تصویرگر تشییع جنازه باشکوه شهید گمنام)، حاج آقا ثرایی (در بحث خوشنویسی آیات قرآن حتی بر روی دانه برنج) و ظرفیت‌های بی نظیر استان در موسیقی وشعر، و...، اظهار کرد: ما از ظرفیت‌های استانمان به درستی نتوانسته ایم ا ستفاده کنیم و نتوانسته ایم معرفی کنیم. باید این داشته‌ها را که همچون گنجی است، بکارگرفته و معرفی نماییم.

سردار اکبری، بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در تعریف از فرهنگ مردم این خطه و  شاعران بنام استان چهارمحال و بختیاری همچون عمان سامانی  و دهقان سامانی را یادآوری کرد  و توصیه بسیج بسیج هنرمندان برای انسجام در موضوعات جشنواره، افزود:  این جشنواره‌ها فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های موجود استان است.

محسن کریمی مسئول سازمان  بسیج هنرمندان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری هم  گفت: ان شاءلله در سال ۱۴۰۳  چهار جشنواره‌ی تئاتر، عکس، هنر‌های تجسمی و موسیقی را با عزیزان هنرمند استان در سطح کشوری و استانی برگزار خواهیم کرد.

گفتنی است؛ آیین رونمایی از پوستر‌های این جشنواره با حضور  سردار اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم استان چهارمحال و بختیاری و مسئولین حاضر در جلسه برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار