تولیت مسجد مقدس جمکران:

رسانه‌ها در معرفی جایگاه جهانی مسجد جمکران تلاش کنند

حجت الاسلام «اجاق نژاد» گفت: موقعیت و جایگاه مسجد مقدس جمکران به یاری رسانه ها را باید به همه دنیا شناسانده شود.
کد خبر: ۶۸۴۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۸ - 15August 2024

رسانه‌ها در معرفی جایگاه جهانی مسجد جمکران تلاش کنندبه گزارش دفاع‌پرس از قم، حجت الاسلام والمسلمین «سید علی اکبر اجاق نژاد» تولیت مسجد مقدس جمکران چهارشنبه شب در مراسم عهد عاشقی، تجدید بیعت خبرنگاران با امام زمان (عج) که به همت خانه مطبوعات قم در مسجد مقام برگزار شد، اظهار داشت: انبیا الهی باید معصوم باشند، چرا که ماموریت پیامبران آن است که خبر را از حضرت جبرییل اخذ کنند و به مردم برسانند.

وی افزود: عصمت انبیاء از این جهت است که نه در اخذ کلام و نه در ابلاغ کلام نباید اشتباهی داشته باشند و در همه این فرایندها می بایست صادق باشند و عین کلمه ای که بواسطه حضرت جبرییل دریافت کرده را با انتقال دهند.

تولیت مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه اگر ما با گرایش های فکری شخصی و گمانه زنی ها مطالب را مطرح کنیم این امر جایز نیست افزود: اگر بتوانیم اعتماد مردم را به دست بیاوریم در این صورت پیشرفت ها حاصل خواهد شد و اگر مردم به رسانه و خبرنگار اعتماد داشته باشند در این صورت گرایش به سمت آن رسانه بیشتر خواهد شد و این رویکرد موجب تقویت رسانه می شود.

حجت الاسلام اجاق با بیان اینکه کارکرد رسانه، جدایی حق از باطل است، افزود: امام حسین علیه السلام در شب و روز عاشورا با بیان خود عده ای را بازگرداند.

وی ادامه داد: امید است قلم ها و افکار خبرنگاران برای ظهور حضرت حجت (س) سبب تقریب در این امر شود و راه را هموار کند و به دوران طلایی اسلام ناب محمدی برسیم.

تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: جوانان امروز در دنیا علاقمند هستند که به حقیقت برسند که در این راستا رسانه ها می توانند اثرگذار باشند که اگر حقیقت به جوانان برسد در این صورت آنان نیز با مظلوم همراهی خواهند کرد و به فرموده رهبر معظم انقلاب در سمت درست تاریخ خواهند ایستاد.

وی تصریح کرد: خبرنگاران در مناسبت نیمه شعبان و در رویدادهای دیگر مذهبی و ملی نقش مهمی بر عهده داشتند که امید است در اربعین و نهم ربیع نیز این قلم و قدم اهالی رسانه زمینه ساز ظهور باشد.

حجت الاسلام اجاق نژاد تاکید کرد: به یاری رسانه ها باید اسم مسجد مقدس جمکران به گوش تمام عالم برسد و در این ایام نیز شاهد بودیم که برافراشته شدن پرچم سرخ انتقام بر فراز گنبد این مسجد چه غوغایی در جهان برپا کرد.

تولیت مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: موقعیت مسجد مقدس جمکران را باید به همه دنیا بشناسانیم و امیدواریم هر چه زودتر شاهد ظهور حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار