سخنگوی موکب محسنین رشت:

اسکان ۱۵۰۰ نفر از زائران حسینی در موکب محسنین رشت

حجت‌الاسلام والمسلمین «اولاد وطن» با اشاره به اسکان یک هزار و ۵۰۰ نفر به صورت روزانه در این موکب گفت: موکب محسنین در شهر کربلا مستقر بوده و زوار گیلانی می‌توانند با مراجعه به این موکب از امکانات آن استفاده کنند.
کد خبر: ۶۸۴۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۳ - 15August 2024

اسکان ۱۵۰۰ نفر از زائران حسینی در موکب محسنین رشتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین «حسین اولاد وطن» سخنگوی موکب محسنین رشت با اشاره به موقعیت مکانی این موکب در کشور عراق اظهار داشت: موکب محسنین با تلاش‌های صورت گرفته در شهر کربلا مستقر بوده و زوار گیلانی می‌توانند با مراجعه به این موکب از امکانات آن استفاده کنند.

وی با بیان اینکه خدمات موکب محسنین رشت در چند بخش انجام می‌شود، گفت: این خدمات شامل اسکان، پخت غذا (صبحانه، ناهار، شام)، خیاطی، حمام، اتوشویی، خدمات پزشکی، درمانی و فرهنگی است.

سخنگوی موکب محسنین رشت با اشاره به اسکان یک هزار و ۵۰۰ نفر به صورت روزانه در این موکب بیان کرد: برنامه‌های فرهنگی شامل معرفی شهدای شاخص گیلان و روایتگری عملیات‌های مختلف در دوران دفاع مقدس نیز در راستای معرفی گیلان صورت می‌گیرد.

به گفته اولاد وطن، در پنج روز منتهی به روز اربعین مراسمات مذهبی با حضور سخنرانان و مداحان مطرح کشوری در موکب محسنین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار