نماینده ولی فقیه در مازندران:

جمهوری اسلامی دست تسلیم به سمت آمریکا را قطع خواهد کرد

آیت الله «محمدی لائینی» گفت: ما نه تنها دست تسلیم و ذلت به سوی آمریکا دراز نمی‌کنیم بلکه هر دستی که به عنوان تسلیم این انقلاب و کشور به سمت آمریکا دراز شود را هم قطع خواهیم کرد.
کد خبر: ۶۸۴۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۷ - 16August 2024

جمهوری اسلامی دست تسلیم به سمت آمریکا را قطع خواهد کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نمازجمعه این هفته مرکز  استان با تاکید و توصیه بر تقوا و بیان اینکه اتصال به ولایت به برکت تقوا است آن را باعث سعادت و خوشبختی دانست و اظهار داشت: باید در دنیا نسبت به حلال و حرام توجه داشته باشیم.

محمدی لائینی با اشاره به اینکه در ماه گرم سال قرار داریم نسبت به صرفه‌جویی در برق تاکید کرد و ادامه داد: اگر در برق صرفه جویی کنیم هیچ خانواده و یا بیمارستان و موسسه خیریه‌ای دچار خاموشی نخواهد شد.

امام جمعه ساری با گرامی‌داشت ۲۶ مرداد روز ورود آزادگان به میهن اسلامی تصریح کرد: آزادگان در بدترین شکنجه‌ها دست ذلت به سوی دشمن دراز نکردند و عزت خود را حفظ کردند.

این مسئول با اشاره به مناسبت‌های ۲۸ و ۳۱ مرداد اذعان داشت: مسجد سنگر است و سنگر‌ها را باید پر کرد؛ به خصوص باید از حضور نسل جوان و نوجوان پرشور و تحرک باشد و مسجد نباید از ما شاکی باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه صنعت دفاعی ما امروز در جهان افتخار بزرگی را برای این کشور رقم زده است، گفت: به برکت صنعت دفاعی امنیت ما احساس می‌شود و دشمن جرأت نمی‌کند نگاه چپ به ما بکند؛ بخشی از بازدارندگی‌ها به برکت صنعت دفاعی ماست.

امام جمعه ساری به درخشش ورزشکاران در المپیک اشاره کرد و از آنها تقدیر کرد و ادامه داد: مجلس و مجلسیان این روزها بررسی شایستگی‌های و صلاحیت وزرا را در دست اقدام دارند و بنده سفارش می‌کنم در عین اینکه باید شایستگی‌ها را بررسی کنند ولی بدانند که اصل بر همکاری با دولت است، باید مجلس با ریاست جمهوری و دولت همراه باشد وگرنه کار پیش نمی‌رود؛ اصل بر تعامل و همکاری است.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی اخیرا فرمودند که هدف دشمن از جنگ روانی ایجاد ترس و انفعال است و دل ملت را خالی کنند، امام (ره) فرمودند «آمریکا دشمن شماره یک مردم محروم و مستضعف جهان است، ان‌شالله ایران دستش را تا ابد جلوی آمریکا دراز نمی‌کند» این همان منطق امام حسین (ع) است، ما نه تنها دست تسلیم و ذلت به سوی آمریکا دراز نمی‌کنیم بلکه هر دستی که به عنوان تسلیم این انقلاب و کشور به سمت آمریکا دراز شود را هم قطع خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار