نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد؛

لزوم دانش بنیان شدن صنایع دفاعی و تقویت تولید علم و فناوری

آیت الله «محمدی لائینی» با تأکید بر لزوم دانش بنیان شدن صنایع دفاعی گفت: ایران اسلامی نشان داد که با وجود همه تحریم‌ها و فشار‌ها ظرفیت تولید علم و فناوری را دارد که باید اینها را بیشتر تقویت کنیم.
کد خبر: ۶۸۵۰۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۸ - 16August 2024

لزوم دانش بنیان شدن صنایع دفاعی و تقویت تولید علم و فناوریبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار امیر سرتیپ دوم «فرشاد نجفی پور» مشاور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، اظهار داشت: خدمات شما منحصر به مجموعه هدف نیرو‌های مسلح نیست و فراتر از این نیروهاست.

وی افزود: در رابطه با خود نیرو‌های مسلح واقعا ارائه خدمات به این مجموعه اولویت دارد چرا که از حقوق پائین‌تری برخوردار هستند که خودش آسیب است، باید یک همسان یا هم‌سطح سازی نسبتی برای حقوقشان انجام شود یا خدمات به‌گونه‌ای ارائه شود که کمبود‌ها جبران شود.

آیت الله محمدی لائینی تاکید کرد: ما به موازات قوی کردن سیستم‌های فنی، امنیتی، اطلاعاتی و حفاظتی خودمان باید زمینه نیاز را از بین ببریم.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: نکته دیگر اینکه شما بیشتر در همان قسمت‌های تولید علم وقت بگذارید، وارد بدنه تجارت، اقتصاد و بخش‌های خصوصی شوید، از این رو دولت باید تصدی‌گری‌های خود را مقداری کمتر کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: باید تحریم‌ها را خنثی کرده که رهبر معظم انقلاب اسلامی روی شرکت‌های دانش‌بنیان خیلی تاکید دارند، همه دستگاه‌های اجرایی به‌خصوص صنایع دفاعی باید دانش‌بنیان شوند، باید تولید علم کرد.

این مسئول گفت: ایران اسلامی نشان داد که با وجود همه تحریم‌ها و فشار‌ها ظرفیت تولید علم و فناوری را دارد که باید اینها را بیشتر تقویت کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار