مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس:

صبر و مجاهدت آزادگان ما به عنوان ذخیره‌ای معنوی برای آنها باقی می‌ماند

سردار«بیانی» گفت: آزادگان و اسرای ما با خدای خود معامله کردند و بی شک صبر و مجاهدت آنها و تحمل آن‌ همه رنج و شکنجه و فراق همچون ذخیره‌ای معنوی برای آنها باقی خواهد ماند.
کد خبر: ۶۸۵۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۲ - 16August 2024

صبر و مجاهدت آزادگان ما به عنوان ذخیره‌ای معنوی برای آنها باقی می‌ماندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «ابراهیم بیانی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس بعد از ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز شیراز با گرامیداشت فرارسیدن 26 مردادماه سالروز بازگشت افتخارآفرین آزادگان سرافراز ایران اسلامی به میهن اظهار داشت: اسرای آزاده دفاع مقدس توانستند با ثبات قدم، دوران پر از رنج اسارت را با انواع و اقسام شکنجه‌های روحی و جسمی به ویژه دوری از خاک وطن و خانواده را تحمل کنند زیرا با خدای خود عهد و پیمان بسته بودند.

سردار بیانی خاطرنشان کرد: آزادگان، سند حقانیت و مظلومیت ایران اسلامی و میراث‌دار خون پاک شهدا و یادگار باارزش دفاع مقدس و اسوه صبر و استقامت و اسطوره آزادگی و مقاومت هستند که زبان از بیان عظمت کار آنها قاصر است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس اظهار داشت: آنها با خدای خود معامله کردند و بی شک صبر و مجاهدت آنها و تحمل انهمه رنج و شکنجه و فراق همچون ذخیره‌ای معنوی برای آنها باقی خواهد ماند.

سردار بیانی در پایان به نمایندگی از جامعه ایثارگران و شاهد و آزادگان، برای خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران به ویژه آزادگان طلب و دعای بهروزی، عزت، سربلندی و عاقبت بخیری کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار