در پیام فرمانده سپاه کربلا آمده است؛

آزادگان برای همیشه در تاریخ سرافراز و ماندگار شدند

سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا مازندران به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان به میهن اسلامی پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۶۸۵۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۰ - 16August 2024

آزادگان برای همیشه در تاریخ سرافراز و ماندگار شدندبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا مازندران به مناسبت ۲۶مرداد سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان به میهن اسلامی پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جنگ هشت ساله دفاع مقدس که رویارویی تمام عیار جبهه اسلام با پرچمداری انقلاب اسلامی ایران با جبهه استکبار جهانی بود دارای ابعاد گوناگون، تامل برانگیز و درس آموزی است به‌گونه‌ای که می‌توان با بررسی دقیق و احصای رویداد‌ها و حوادث آن دوران، الگو‌های بی‌بدیل و راهگشایی را در مقابل نسل امروز قرار داد و یکی از این ابعاد مهم و حیاتی موضوع اسارت و آزادگان سرافراز است.

آزادگانی که در دو سنگر تا پای جان ایستادند و جانفشانی کردند و نه تنها لحظه‌ای دست از آرمان‌های خود نکشیدند بلکه لحظه به لحظه بر عزمشان در زیر گلوله‌های آتش دشمن تا زیر شکنجه‌های وحشیانه رژیم بعث افزوده شد و جلوه‌های عاشورایی ماندگاری را این‌بار در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی در امتداد همان کربلای حسینی رقم زدند و برای همیشه در تاریخ سرافراز و ماندگار شدند.

سپاه کربلا استان مازندران با تکریم و تجلیل از مقام این آزادگان سربلند تبیین سیره آنان در جبهه‌های مختلف دفاع از سنگر‌های جنوب تا سلول‌های اسارت را وظیفه خود می‌داند و در سالی که دومین کنگره ملی شهدای سرافراز استان مازندران را پیش رو داریم یاد این شهدای زنده و خاطرات پرافتخار آنان را به طور ویژه‌تری گرامی خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها