مسوول ستاد قرار گاه مردمی اربعین قم خبر داد:

پذیرش و اسکان ۶ هزار زائر در مواکب قرارگاه مردمی اربعین قم

«قربانی کرم» گفت: از۲۰ مرداد ماه تاکنون نزدیک ۶ هزار زائر از کشور‌های ایران، ترکیه، افغانستان، میانمار و آذربایجان در مواکب قم اسکان یافته و خدمات اطعام و درمان دریافت کرده‌اند.
کد خبر: ۶۸۵۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۵ - 16August 2024

پذیرش و اسکان ۶ هزار زائر در مواکب قرارگاه مردمی اربعین قمبه گزارش دفاع‌پرس از قم، «مهدی قربانی کرم» مسوول ستاد قرار گاه مردمی اربعین قم امروز در گفتگویی اظهار داشت: قرارگاه مردمی اربعین استان قم در زمینه‌های مختلف از جمله اسکان، پذیرایی، بهداشت و درمان و فرهنگی به ارائه خدمات می‌پردازد.

وی افزود: در هشتمین سال متوالی فعالیت قرارگاه مردمی اربعین که عمود اول پیاده روی اربعین است یکهزار و ۵۰۰ خادم در استان قم به زائرین امام حسین (ع) خدمت می‌کنند.

قربانی کرم با اشاره به همراهی و همکاری مردم در خدمت به زائران اربعین حسینی گفت: امسال در ۵۰ نقطه از استان قم در منازل، مواکب و امام زاده‌ها زائرین پیاده‌روی اربعین حسینی اسکان داده می‌شوند که امامزاده شاه جمال الدین هم به عنوان قرارگاه مواکب زوار اربعین و هم به عنوان موکب به خدمت رسانی مشغول است.

مسوول ستاد قرار گاه مردمی اربعین قم تاکید کرد: هدف از تشکیل این قرارگاه خدمت رسانی به زائرین حضرت سیدالشهدا (ع) به عنوان عمود اول در مسیر پیاده روی اربعین حسینی است.

وی با اشاره به اینکه استان قم در هشت سال گذشته از ۳۵ ملیت پذیرای زائر بوده است خاطرنشان کرد: قرارگاه مردمی اربعین از بیست مردادماه آغاز به کار کرده و تا بیستم شهریورماه به زائرین اباعبدالله الحسین (ع) خدمت می‌کند.

قربانی کرم خاطرنشان کرد: در این مدت نزدیک ۶ هزار زائر از کشور‌های ایران، ترکیه، افغانستان، میانمار و آذربایجان در مواکب قم اسکان یافته و خدمات اطعام و درمان دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار