مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس استان البرز، عنوان کرد؛

البرز آماده برگزاری مراسمی به پاس از رشادت‌های شهدا و ایثارگران در هفته دفاع مقدس

سردار «اسلامی» در نشست هماهنگی که با مسئولان دفاتر اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در شهرستان‌های استان البرز و معاونین اداره کل برگزار شد، بر ضرورت برگزاری مراسمی با شکوه به منظور تجلیل از خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران تأکید کرد.
کد خبر: ۶۸۵۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۳ - 17August 2024

البرز آماده برگزاری مراسمی باشکوه به پاس از رشادت‌های شهدا و ایثارگران در هفته دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، در آستانه هفته دفاع مقدس، جلسه هماهنگی برای برگزاری مراسمی باشکوه به منظور بزرگداشت مقام شامخ شهدا و ایثارگران باحضور سردار سرتیپ پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز و مسئولان ادارات این اداره کل در شهرستان‌ها و معاونین اداره کل در اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان نظرآباد برگزار شد.

سردار اسلامی با حضور در این نشست، بر اهمیت برگزاری مراسمی با شکوه و ماندگار تأکید کرد و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام، از زحمات و مجاهدت‌های خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران تجلیل به عمل آورد.

در این نشست صمیمی، مسئولان ادارات و برخی از معاونین اداره کل گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده در راستای برگزاری هرچه بهتر مراسم ارائه نمودند. همچنین، بر ضرورت ساخت یادمان‌ها و توسعه فعالیت‌های فرهنگی در فضای مجازی به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان تأکید ویژه شد.

سردار اسلامی نیز با اشاره به نقش مهم استان البرز در دوران دفاع مقدس، بر لزوم حفظ و ثبت خاطرات رزمندگان و پیشکسوتان این استان تأکید کرد و خواستار تقویت همکاری بین ادارات شهرستان و اداره کل در این زمینه شد.

هدف اصلی از برگزاری این نشست، هماهنگی برای جمع‌آوری اطلاعات جامع و دقیق از خانواده‌های شهدا و ایثارگران در سطح شهرستان‌ها و استان بوده است. این اطلاعات برای برگزاری مراسمی باشکوه و متناسب با شان و مقام شهدا و ایثارگران در هفته دفاع مقدس مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

در پایان این نشست، از پیشنهادات و نظرات شرکت‌کنندگان در خصوص چگونگی مراسم بزرگداشت از خانواده شهدا و پیشکسوتان دفاع مقدس به مناسبت هفته دفاع مقدس نظرخواهی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار