قالیباف در صحن علنی مجلس:

رای‌گیری برای وزرای پیشنهادی چهارشنبه هفته جاری انجام می‌شود

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس زمان‌بندی تا روز چهارشنبه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی ادامه خواهد داشت و رأی‌گیری برای وزرای پیشنهادی در روز چهارشنبه انجام می‌شود.
کد خبر: ۶۸۵۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۵ - 17August 2024

به گزارش خبرنگار سیاسی دفاع پرس، «محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی در ابتدای جلسه بررسی وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم گفت: در ابتدا خیر مقدم می‌گویم خدمت ریاست جمهور مسعود پزشکیان، ایشان فرزند مجلس هستند امروز به مجلس یعنی خانه خودشان تشریف آوردند. همچنین به آقای محمدرضا عارف معاون اول رئیس جمهور و معاونین و وزرای پیشنهادی خوش آمد می‌گویم.

رای گیری برای وزرای پیشنهادی چهارشنبه انجام می‌شود

وی ادامه داد: در هفته‌ای که گذشت جلسات بسیار مفصل دقیق و منظم بین وزرا و همه کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی برقرار شد یعنی حداقل از ۸ صبح تا ۸ شب و بعضاً تا پاسی از شب کمیسیون‌ها ادامه داشت و شناخت خیلی خوبی از بعد کارشناسی بین نمایندگان و وزرای پیشنهادی بود.

قالیباف گفت: از امروز در صحن مجلس شورای اسلامی بر اساس ماده ۲۰۴ آیین‌نامه داخلی مجلس بحث مربوط به بررسی کابینه در صحن مجلس شورای اسلامی شروع می‌شود بر اساس زمانبندی‌ که داریم تا روز چهارشنبه این بررسی ادامه خواهد داشت و رای‌گیری برای وزرای پیشنهادی در روز چهارشنبه انجام می‌شود.

رئیس مجلس اظهار کرد: امیدوارم با یک همدلی و بررسی‌های دقیق و با در نظر گرفتن جنبه‌های کارشناسی بتوانیم در پایان وقت ۳۶ ساعت در صحن بررسی وزرای پیشنهادی را انجام دهیم.

وی گفت: خواهشم از همه همکارانم این است که نظم و انضباط را در طول بررسی‌ها رعایت کنند تا بتوانیم به درستی از وقت استفاده کنیم و جلسه را بتوانیم با کار کارشناسی به پایان برسانیم.

انتهای پیام/381

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار