فرمانده یگان ویژه فراجاکرمانشاه:

خدمت شبانه روزی یگان ویژه به زوار اربعین حسینی در مرز خسروی

سرهنگ «پناهی» است: علاوه بر ارائه خدمات امنیتی، ساماندهی خودروهای زائران، کنترل تردد جمعیت از دیگر اقدامات یگان ویژه استان کرمانشاه بوده که به صورت شبانه‌‌روزی در حال انجام است.
کد خبر: ۶۸۵۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۶ - 17August 2024

خدمت شبانه روزی یگان ویژه به زوار اربعین حسینی در مرز خسرویبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرهنگ «محسن پناهی» فرمانده یگان ویژه فراجا استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران کرمانشاهی مستقر در پایانه مرزی خسروی، اظهار داشت: خداوند متعال را شاکر هستیم که امسال نیز توانستیم هم‌چون سنوات گذشته، خدمتگزار زائران امام حسین (ع) باشیم.

فرمانده یگان ویژه فراجا استان کرمانشاه عنوان کرد: همکاران ما در یگان ویژه فراجا استان کرمانشاه در ایام اربعین حسینی مسئولیت خدمات امنیتی در سطح استان به ویژه پایانه مرزی خسروی را بر عهده دارند.

پناهی خاطرنشان کرد: علاوه بر ارائه خدمات امنیتی، ساماندهی خودروهای زائران، کنترل تردد جمعیت از دیگر اقدامات یگان ویژه استان کرمانشاه بوده که به صورت شبانه‌‌روزی در حال انجام است.

وی در پایان از تشکیل قرارگاه فرهنگی و اجتماعی خبر داد و گفت: در ایام اربعین تعدادی از نیروهای یگان ویژه، اقدام به تشکیل قرارگاه فرهنگی و اجتماعی پنج تن آل‌عبا کردند و در حد وسع خود به زائران امام حسین (ع) خدمت می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار