رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی:

پیاده‌روی اربعین حسینی نابودی رژیم صیونیستی را سرعت می‌بخشد

حجت‌الاسلام رامیار گفت: قیام و خروش حسینی در اربعین ان‌شاءالله به نجات مردم مظلوم فلسطین از چنگال رژیم غاصب صهیونیستی منتهی خواهد شد.
کد خبر: ۶۸۵۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۹ - 17August 2024

پیاده‌روی اربعین حسینی نابودی رژیم صیونیستی را سرعت می‌بخشدبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «علیرضا رامیار» رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی در جمع کارکنان نظامی و انتظامی و تعدادی از مسئولان ادارای شهرستان کاشمر با اشاره به تفسیر آیه ۹۷ سوره مبارکه نحل اظهار داشت: انجام خدمت به مردم در کنار ایمان به خداوند زمینه‌ساز رسیدن به زندگی سعادتمندانه در دنیا و آخرت است.

وی در ادامه قیام عاشورا را نمونه عینی رسیدن به حیات طیبه دانست و گفت: امام حسین علیه‌السلام و یاران فداکارش به ظاهر در نصف روز با دشمنان جنگیدند ولی به‌واسطه اخلاص حماسه‌آفرینان این قیام، خداوند نام، یاد و راه آنان را برای همیشه تاریخ ماندگار کرد.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی پیاده روی اربعین حسینی را یک نمایش عظیم و ابَر رسانه در دنیا دانست که به هیچ وسیله‌ای جز عشق به امام حسین علیه‌السلام قابل توجیه و اجرا نیست، تصریح کرد: مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی، نماد شور و شعور حسینی است که همه عالم را بواسطه عشق به اباعبدالله الحسین علیه‌السلام گِرد هم جمع کرده است.

حجت‌الاسلام رامیار ابراز داشت: این قیام و خروش حسینی ان‌شاءالله به نجات مردم مظلوم فلسطین از چنگال رژیم غاصب صهیونیستی منتهی خواهد شد.

در پایان این مراسم حجت الاسلام رامیار از زحمات حجت‌الاسلام‌المسلمین «ابوالقاسم گلقندشتی» رئیس سابق عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی کاشمر تقدیر و تشکر و حجت‌الاسلام‌المسلمین «علی‌اصغر محمدی» را به‌عنوان رئیس جدید عقیدتی سیاسی این فرماندهی منصوب کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار