با همکاری آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) شهر ری صورت گرفت؛

اعزام کاروان دندانپزشکان جهادی به کربلای معلی

در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی و راهپیمایی میلیونی شیعیان و دوستداران حضرت امام حسین (ع)، آستان مقدس امامزاده عبدالله شهر ری اقدام به اعزام کاروانی متشکل از دندانپزشکان جهادی به عتبات عالیات کرد.
کد خبر: ۶۸۵۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۵ - 17August 2024

به گزارش خبرنگار فرهنگ دفاع‌پرس، در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی و راهپیمایی میلیونی شیعیان و دوستداران حضرت امام حسین (ع)، آستان مقدس امامزاده عبدالله شهر ری اقدام به اعزام کاروانی متشکل از دندانپزشکان جهادی به عتبات عالیات کرد. این کاروان با همیاری گروه جهادی شهید شاطری صبح امروز از آستان امامزاده عبدالله (ع) به‌سمت کربلا راهی شد.

اعزام کاروان دندانپزشکان جهادی به کربلای معلی

حجت‌الاسلام «جواد علیرضایی» مدیریت امامزاده عبدالله (ع) در اینباره اظهار داشت: کلینیک سلامت دهان و دندان در راستای فعالیت‌های اجتماعی آستان امامزاده عبدالله، با حضور پزشکان جهادی در حوزه دندانپزشکی و با همیاری گروه جهادی شهید شاطری در این آستان تأسیس شد و اعزام‌های ما از این مکان مقدس صورت می‌گیرد. 

حجت‌الاسلام علیرضایی اظهار داشت: این کلینیک با هدف درمان مؤمنین، محرومین و مظلومین جنوب شهر خدماتی را به انجام رسانید.

مدیریت آستان امامزاده عبدالله در پایان با بیان اینکه کاروان اعزامی؛ با حضور چهل نفر از دندانپزشکان و پزشکان عمومی در کربلا استقرار می‌یابند خاطرنشان کرد: این کاروان به یادبود شهید اسماعیل هنیه و شهدای راه قدس عازم کربلا هستند و از فردا در جوار مقام حضرت صاحب الزمان (عج) جهت خدمت‌رسانی به زائران حسینی تا دو روز بعد از اربعین به فعالیت می‌پردازند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار