رونمایی از «کافه ماگنولیا» تازه‌ترین رمان «منیژه آرمین»

«کافه ماگنولیا» به قلم منیژه آرمین و پنجمین جلد از مجموعه رمان‌های تاریخی که او تا کنون نوشته است، رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۶۸۵۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۷ - 17August 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، آیین رونمایی از کتاب «کافه ماگنولیا» پنجمین جلد از رمان‌های منیژه آرمین با محوریت تاریخ معاصر، روز دوشنبه ۲۹ مرداد ساعت ۱۷ با حضور جمعی از هنرمندان و اهالی فرهنگ برگزار می‌شود. در این مراسم که به همت کانون پیشکسوتان حوزه هنری و در منزل شخصی آرمین برگزار می‌شود، قرار است علاوه بر دیدار و گپ و گفت، از او به پاس سال‌ها تلاش در عرصه فرهنگ، هنر و ادب تجلیل و قدردانی شود. 

رونمایی از «کافه ماگنولیا» تازه‌ترین رمان «منیژه آرمین»

منیژه آرمین علاوه بر فعالیت در حوزه ادبیات، در عرصه هنر‌های تجسمی از جمله پیکره‌سازی و سفالگری آثار ارزشمندی از خود به جای گذاشته است. 

این نویسنده توانمند کشورمان، در تازه‌ترین رمان خود با نام «کافه ماگنولیا» فراز و نشیب‌های رویداد‌های سیاسی و اجتماعی ایران را در محدوده زمانی سال‌های ۱۳۲۰ تا ۱۳۳۲ روایت می‌کند. بخش اعظمی از کتاب براساس رویداد‌های مستند نگارش شده و به گفته خود نویسنده از اتفاقاتی که در رمان‌های قبلی از جمله «شب و قلندر»، «شباویز»، «شانزده سال» و «کسوف» رخ داده، گره‌گشایی می‌کند. 

کانون پیشکسوتان حوزه هنری مدتی است که با همراهی هنرمندان ارشد عرصه هنر ارزشی انقلاب اسلامی به‌طور منظم هرماه با هماهنگی به دیدار یک هنرمند پیشکسوت می‌روند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار