مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه خبر داد؛

آمادگی کامل برای ارائه خدمات به زائران اربعین در مرز خسروی و منذریه

«محمدی» از آمادگی کامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی (ع) در پایانه مرزی خسروی و منذریه خبر داد.
کد خبر: ۶۸۵۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳ - 17August 2024

آمادگی کامل برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی (ع) در مرز خسروی و منذریهبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «محمدباقر محمدی» مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران در مرز خسروی از آمادگی کامل این نهاد برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی (ع) در پایانه مرزی خسروی و منذریه در خارج از کشور خبر داد و اظهار داشت: هفت نفر از زائران مصدوم که در عراق دچار سانحه شده و به بیمارستان منذریه منتقل شده بودند از طریق مرز خسروی وارد کشور شدند و نیروهای جمعیت هلال احمر این مصدومان را که به دلایل مختلفی و در عراق دچار سانحه شده بودند با آمبولانس جمعیت هلال احمر از مرز خسروی به کشورمان منتقل کردند.

وی بیان کرد: نیروهای جمعیت هلال احمر هم اکنون در داخل خاک عراق با مسوولیت سلامت و درمان زوار ایرانی فعالیت دارند و پایگاه امدادی این جمعیت در مرز منذریه فعال است و روزانه خدمات مختلفی به زائران اربعین ارائه می کند.

محمدی بیان کرد: روزانه بیش از ۲۵۰ نفر از نیروهای جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه شامل تیم های عملیاتی، پشتیبانی، توانای بانوان مستقر در پایگاه های هلال احمر از نقطه ورودی استان کنگاور، جاده های استان و مرز خسروی به زائران اربعین خدمات رسانی می کنند.

به گفته وی آموزش های کمک های اولیه به زوار مانند راهکارهای برخورد با فرد گرما زده در پشت گیت های خروج یا محل اسکان و انتظار آنان، توزیع دفترک های کمک های اولیه و کمک به زوار و امداد و نجات و انتقال بیماران و مصدومان سوانح مختلف از خدمات این نیروها است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها