عضو کمیسیون آموزش مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

رای مثبت کمیسیون آموزش مجلس به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش

خزایی گفت: با توجه به اینکه آقای کاظمی در نظام تعلیم و تربیت مسئولیت‌های گوناگونی را عهده‌دار بوده است و در این زمینه صاحب فکر و اندیشه است، کمیسیون آموزش مجلس با رای صد در صدی ایشان را تایید کردند
کد خبر: ۶۸۵۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۴:۲۸ - 18August 2024

«علی خزایی» نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، در رابطه با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش دولت چهاردهم، اظهار داشت: طبق سابقه و فعالیت‌های قبلی علیرضا کاظمی وزیر پیشنهادی آموزش‌‌‌ و‌ پرورش که در کمیسیون آموزش طی چند جلسه بررسی شد و با توجه به اینکه آقای کاظمی در نظام تعلیم و تربیت مسئولیت‌های گوناگونی را عهده‌دار بوده است و در این زمینه صاحب فکر و اندیشه است، کمیسیون آموزش مجلس با رای صد در صدی ایشان را تایید کردند که مسئله بسیار مهمی است.

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش مورد تایید کمیسیون است

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد وزیر آموزش و پرورش جز وزرایی است که رای خوبی خواهد آورد.

خزایی درباره فضای کلی مجلس در مورد لیست پیشنهادی پزشکیان گفت: به طور کلی نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر روی سه یا چهار نفر از وزرای پیشنهادی نقدها و ملاحظات جدی دارند که به نظر می‌رسد کار این افراد به مشکل بخورد.

عضو کمیسیون آموزش ادامه داد: البته باید این موضوع را مد نظر داشت که این دقت و دلسوزی نمایندگان باعث موفقیت بیشتر دولت و مجلس خواهد شد زیرا به نظر می‌رسد مجلس دقت‌های دلسوزانه و بررسی‌های برادرانه‌ای داشته که به این نتایج رسیدند.

به گزارش دفاع‌پرس، فهرست وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم، یکشنبه ۲۱ مرداد به هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی ارائه شد.

کمیسیون‌های تخصصی مجلس از روز دوشنبه ۲۲ مرداد، بررسی برنامه‌ها، اهداف و دیدگاه‌های وزرای پیشنهادی دولت را در دو شیفت آغاز کردند.

وزرای پیشنهادی دولت در هفته گذشته در همه کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی حضور یافتند و کمیسیون‌ها نتیجه بررسی‌های انجام شده و جمع‌بندی را به هیات رئیسه اعلام کردند.

از روز شنبه (۲۷ مرداد) جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم آغاز شده است و این روند به صورت دو شیفت در صحن علنی مجلس تا چهارشنبه (۳۱ مرداد) ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/381

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار