روایت داستان‌های برگزیده از کتاب اصول کافی/ کتاب«مژده ابوطالب» منتشر شد

کتاب«مژده ابوطالب» مشتمل بر روایت داستان‌های برگزیده از کتاب اصول کافی به کوشش انتشارات به‌نشر منتشر و روانه بازار کتاب شد.
کد خبر: ۶۸۵۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۷ - 17August 2024

 به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، کتاب «داستان‌های اصول کافی» برگزیدة داستان‌های عقیدتی، فرهنگی، اخلاقی، اقتصادی، سیاسی و سایر رشته‌های علوم اسلامی از کتاب اصول کافی است که به قلم روان مرحوم محمد محمدی اشتهاردی در ۸۷ صفحه برای عموم مردم نگاشته شده است تا همة مردم در سطوح مختلف بتوانند از خرمن فیض کتاب کافی بهره ببرند، درس‌های سودمند اخلاقی و علمی اسلامی را بیاموزند. در حقیقت این کتاب سیری در کتاب شریف اصول کافی است همانند سیر قایق‌نشینی که در گسترة اقیانوس زیبای جهان به سیاحت می‌پردازد و از مواهب آن بهره‌مند می‌شود.

روایت داستان‌های برگزیده از کتاب اصول کافی/ کتاب«مژده ابوطالب» منتشر شد

این کتاب برای نخستین بار در سال ۱۳۷۱ منتشر شده و در حال حاضر با تجدید نظر در مطالب روانه بازار کتاب شده است. فصل اول کتاب نگاهی گذرا به زندگی نویسنده کتاب کافی عالم بزرگ و محدث کبیر قرن دوم و سوم هجری اسحاق کلینی رازی دارد و مسائل کلی امامت و رهبری، نگاهی به کمالات و زندگی چهارده معصوم از دیگر فصل‌های کتاب است.  

 آیت‌الله محمد محمدی اشتهاردی نویسنده توانای این اثر در دوم بهمن سال ۱۳۲۳ شمسی در اشتهارد دیده به جهان گشود و پس از عمری مجاهدت و تلاش در راه دین و خدمت به حوزه‌های علمیه در ۲۸ آذر سال ۱۳۸۵ در قم دار فانی را وداع گفت و درگلزار شیخان این شهر مقدس در خاک آرمید. از ایشان بیش از ۲۰۰ کتاب در زمینه‌های تفسیر قرآن، سیره اهل بیت (ع)، تاریخ اسلام، دین، اخلاق و ادبیات، به یادگار مانده که این آثار برای عموم مردم به خصوص جوانان، ارزشمند و مفید است. کتاب «قهرمان قهرمانان» از مجموعه زندگی پر افتخار از دیگر آثار این نویسنده در انتشارات به‌نشر است.

کتاب کتاب «مژده ابوطالب» در قطع رقعی و شمارگان هزار نسخه منتشر شده و با بهای ۵۰ هزار تومان در فروشگاه‌های کتاب انتشارات به‌نشر به علاقه‌مندان عرضه می‌شود. هم چنین افراد می‌توانند با مراجعه به سایت behnashr.com و اپلیکیشن کتابخوان به‌نشر و فراکتاب نسخه الکترونیک کتاب را تهیه کنند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار