مدیر قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه سپاه امام رضا علیه‌السلام خبر داد؛

برگزاری مرحله استانی دومین دوره مسابقات مهارتی سربازان ماهر در خراسان رضوی

سرهنگ راه‌نشین از برگزاری مرحله شهرستانی و استانی دومین دوره مسابقات مهارتی سرباز ماهر در استان خراسان رضوی خبر داد.
کد خبر: ۶۸۵۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۵ - 18August 2024

برگزاری مرحله استانی دومین دوره مسابقات مهارتی سربازان ماهر در خراسان رضویبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سرهنگ دوم پاسدار «حمید راه‌نشین» مدیر قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه سپاه امام رضا علیه‌السلام با اشاره به برگزاری مسابقات سرباز ماهر اظهار داشت: در دومین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح منتخبین مرحله شهرستانی به مرحله استانی راه یافتند و در واقع از هر رشته مهارتی یک نفر به مرحله استانی معرفی شد.

وی افزود: مرحله دوم مسابقات در استان، امسال در دو بخش اجرا می‌شود و برگزیدگان به مرحله سازمانی که مرحله سوم است راه خواهند یافت.

مدیر قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه سپاه امام رضا علیه‌السلام تصریح کرد: در مرحله سازمانی نیز سربازان ماهر با یکدیگر رقابت خواهند کرد و منتخبین به مرحله نهایی راه خواهند یافت که با حضور منتخبین تمامی سازمان‌های نیرو‌های مسلح است؛ در پایان مسابقات کشوری، سازمانی که حائز بیشترین امتیاز باشد به‌عنوان سازمان برتر اعلام می‌شود.

سرهنگ دوم پاسدار راه‌نشین درباره رشته‌های این مسابقات گفت: در این مسابقات ۲۰ رشته نظیر برنامه‌نویسی پایتون، سرویس کار خودرو، برنامه ریزی توسعه‌دهنده وب، برنامه‌نویسی معماری، تعمیرات پکیج، آرایشگری مردانه و آشپزی سنتی در نظر گرفته شده است.

وی بیان داشت: همچنین به منظور ایجاد جذابیت در مسابقات و ارتقا نشاط و بالندگی و افزایش سطح مهارت در بین جامعه کارکنان وظیفه مشوق‌هایی برای برگزیدگان در نظر گرفته شده است که به نفرات اول تا سوم اعطا می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار