مدیر قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه سپاه مستقر در خراسان رضوی مطرح کرد؛

اشتغال و کارآفرینی، دستاورد مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه

سرهنگ راه‌نشین گفت: آموزش فنی و تخصصی سربازان و مهارت آموزی آنها راهی برای اشتغال زایی و غلبه بر بیکاری در جامعه است.
کد خبر: ۶۸۸۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۸ - 01September 2024

اشتغال و کارآفرینی، دستاورد مهارت‌آموزی کارکنان وظیفهبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سرهنگ دوم پاسدار «حمید راه‌نشین» مدیر قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه سپاه مستقر در استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه چالش بزرگ کشور در بحث اشتغال جوانان است، اظهار داشت: در تلاش هستیم با ارائه آموزش‌های فنی و تخصصی، کارکنان وظیفه را در حوزه‌های کاری و شغلی ماهر کنیم تا بخشی از مشکلات مردم و کشور برطرف شود.

وی با بیان اینکه از ظرفیت‌های موجود برای اشتغالزایی و مهارت‌آموزی جوانان استفاده می‌کنیم، ادامه داد: آموزش کارکنان وظیفه کاملا به‌روز و تخصصی و با توجه به نیاز‌های بازار انجام می‌شود تا بتوانند راحت‌تر جذب بازار کار شوند.

مدیر قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه سپاه مستقر در استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه آموزش باید ختم به اشتغال و درآمدزایی شود، گفت: آموزش هدفمند با اولویت اشتغالزایی مورد تاکید است و این آموزش حتماً باید منتج به اشتغال شود.

سرهنگ راه‌نشین با بیان اینکه مسئولان استان به‌ویژه مسئولین اداره‌کل فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی همکاری مناسبی در جهت آموزش و مهارت‌آموزی دارند، افزود: نیازسنجی‌های شغلی در استان انجام شده و امیدواریم با هم‌افزایی و همکاری‌های فی مابین اتفاقات خوبی برای کارکنان وظیفه سپاه پاسداران رقم بخورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار