استاندار خراسان رضوی در جریان خدمت‌رسانی به زائران اربعین قرار گرفت

نظری با حضور در پایانه مسافربری امام رضا (ع) در جریان نحوه پاسخگویی و وضعیت حمل و نقل مسافران و زائران اربعین حسینی (ع) قرار گرفت.
کد خبر: ۶۸۵۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۲ - 18August 2024

استاندار خراسان رضوی در جریان خدمت‌رسانی به زائران اربعین قرار گرفتبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، در بازدید «یعقوبلعی نظری» استاندار خراسان رضوی از پایانه مسافربری امام رضا (ع)، آخرین اقدامات صورت گرفته برای جابه‌جایی زائران اربعین از خراسان رضوی و همچنین مسافران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین در این بازدید جعفر شهامت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گزارشی پیرامون حمل و نقل زائران اربعین حسینی (ع) را به استاندار ارائه کرد.

«مجتبی یعقوبی» رئیس اداره مسافر اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی نیز در این نشست اظهار داشت: از ۱۶ مرداد تاکنون ۲۷ هزار و ۷۴ مسافر از این استان به مرز‌های غربی کشور با اتوبوس جابجا شدند.

وی افزود: تاکنون ۸۴۳ ناوگان اتوبوس؛ مسافران و زائران اربعین را از خراسان رضوی به مرز‌های مهران، شلمچه، چذابه و خسروی جابجا کردند.

رئیس اداره مسافر اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی با بیان اینکه مرز هدف برای استان خراسان رضوی مرز مهران است، تصریح کرد: از ۱۶ مرداد تاکنون ۲۳ هزار و ۴۵۹ نفر مسافر بوسیله ۷۴۸ ناوگان اتوبوس به مهران اعزام شدند.

یعقوبی تعداد مسافران اعزامی به مرز شلمچه را سه هزار و ۱۸۷ مسافر با تعداد ۸۲ ناوگان اتوبوس اعلام و بیان کرد: در ۱۱ روز گذشته ۲۹۴ مسافر با ۹ دستگاه اتوبوس به مرز خسروی و ۱۳۴ مسافر با چهار دستگاه ناوگان اتوبوس به مرز چذابه جابجا شدند.

وی گفت: تعداد مسافران جابجا شده به مرز‌های غربی نسبت به پارسال ۹ درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار