استاندار خراسان رضوی:

منابع مولدسازی فرصتی برای افتتاح پروژه‌های ورزشی است

نظری گفت: برای پروژه‌های ورزشی از محل منابع مولدسازی فرصت‌های خوبی فراهم شده است.
کد خبر: ۶۸۴۸۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۱ - 15August 2024

منابع مولدسازی فرصتی برای افتتاح پروژه‌های ورزشی استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «یعقوبعلی نظری» استاندار خراسان رضوی در بازدید از روند تکمیل سالن شش هزار نفری مجموعه ورزشی ثامن‌الائمه (ع) مشهد اظهار داشت: سال‌ها بود که سالن شهید بهشتی پاسخگوی نیاز شهر مشهد نبود، اما انصافاً با کار جهادی و پیگیری‌های اداره‌کل ورزش و جوانان و سایر دستگاه‌های استانی پروژه مذکور به مراحل پایانی رسیده است.

وی تصریح کرد: امیدواریم ظرفیت این سالن ورزشی در شهر مشهد باعث جذب جوانان و علاقه‌مندان به ورزش شود و برگزاری مسابقه‌های ورزشی خوبی را در رشته‌های مختلف در این سالن شاهد باشیم.

استاندار خراسان رضوی افزود: تاکید ما بر ایجاد فضا‌هایی است که آحاد جامعه بتوانند از آن استفاده کنند، سایر پروژه‌های ورزشی استان هم باید با همین روحیه و تلاش پیگیری شوند تا فضای مناسب برای جوانان و علاقه‌مندان به ورزش فراهم شود.

این مقام مسئول گفت: برای پروژه‌های ورزشی از محل منابع مولدسازی فرصت‌های خوبی فراهم شده و اگر پیگیری‌های مناسب انجام و طرح‌های خوبی ارائه شوند می‌توانیم شاهد افتتاح چند پروژه خوب ورزشی دیگر هم در استان باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار