استاندار خراسان رضوی:

حاکمیت تفکر بسیجی اجرای طرح‌های اقتصادی را سرعت می‌بخشد

نظری گفت: تفکر بسیجی در انجام کار‌های زیرساختی موجب شد ۲ هزار طرح اقتصادی با اعتبار ۱۴۹ همت از ابتدای تشکیل دولت سیزدهم در استان خراسان رضوی به بهره‌برداری برسد.
کد خبر: ۶۸۷۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۱ - 28August 2024

حاکمیت تفکر بسیجی اجرای طرح‌های اقتصادی را سرعت می‌بخشدبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «یعقوبعلی نظری» استاندار خراسان رضوی در چهارمین نشست شورای اداریِ بسیج استان با گرامیداشت هفته دولت با اشاره به مجاهدت‌های شهدای دولت و تلاش در مسیر خدمات‌رسانی به مردم، اظهار داشت: صداقت و اعتقاد باید منش و روش مسئولان باشد که این امر نیز از صفات بارز شهیدان رجایی و رئیسی بود.

وی در ادامه با تاکید بر بهره‌گیری از تفکر بسیجی در حل مسائل و مشکلات افزود: عملکرد بسیجی مبتنی بر صداقت می‌تواند مشکلات را برطرف کند و رمز موفقیت بسیج و بسیجی نیز شجاعت و جسارت است.

استاندار خراسان رضوی گفت: نگاه بسیجی با هدف تمرکز بر حل مسائل موجب شد، با وجود منابع محدود اقدامات بسیار بی‌سابقه‌ای در توسعه و اقتصاد استان در سه سال دولت سیزدهم انجام پذیرد.

این مسئول تصریح کرد: تلاش بی‌وقفه مسئولان در کنار همکاری مردم محلی در هر بخش زمینه‌ساز رفع بسیاری از کلان مسائل استان خراسان رضوی از جمله رفع تنش آبی، کاهش نرخ بیکاری، افزایش صادرات و رشد مشارکت بخش خصوصی در طرح‌های اقتصادی شده است.

نظری گفت: تفکر بسیجی در انجام کار‌های زیرساختی موجب شد ۲ هزار طرح اقتصادی با اعتبار ۱۴۹ همت از ابتدای تشکیل دولت سیزدهم در استان به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه ساز و کار یک بسیجی مسئله‌محوری است، تاکید کرد: یک بسیجی واقعی جسورانه برنامه‌ریزی و هدفگذاری می‌کند و قدرت تمام‌کنندگی کار‌های سخت را دارد، علاوه بر آن با اتکا بر نیروی بسیج مردم می‌توان در هزینه‌ها و مخارج بیت‌المال نیز صرفه‌جویی‌های زیادی داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار