مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی:

موزه دفاع مقدس و مقاومت سرچشمه انتقال ارزش‌ها خواهد بود

سرهنگ الهی‌راد گفت: موزه دفاع مقدس و مقاومت مکان مقدس و بارزشی است که سرچشمه انتقال ارزش‌ها خواهد بود. توجه به این نهاد و مکان تضمین کننده ایجاد جریانات موافق و بازدارنده از انحرافات است.
کد خبر: ۶۸۵۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۹ - 18August 2024

موزه دفاع مقدس و مقاومت، سرچشمه انتقال ارزش‌ها خواهد بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، سرهنگ پاسدار «مهدی الهی‌راد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی امروز (یکشنبه) در بازدید از روند پیشرفت کار پروژه موزه دفاع مقدس و مقاومت، اظهار داشت: موزه دفاع مقدس و مقاومت محلی برای گردهمایی‌ها و نشست‌های خانواده معزز شهدا، رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس، در جهت بازخوانی و روایت حماسه‌ها و رشادت‌های هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حرم و حریم است.

وی با اشاره به تسریع عملیات پروژه موزه دفاع مقدس و مقاومت خراسان شمالی، تصریح کرد: اولویت اصلی برنامه‌های اداره کل پیش بردن همزمان فاز‌های پروژه و همچنین انجام محوطه‌سازی متناسب با مفاهیم دفاع مقدس است. با استقرار ادوات و تجهیزات سبک و سنگین در محوطه، موزه مورد استقبال بیشتر بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

سرهنگ الهی‌راد با تأکید بر هماهنگی و همکاری بیش از پیش مبادی استانی در این پروژه، افزود: دفاع مقدس هویت انقلاب و نظام اسلامی ما است. شهدا و ایثارگران هویت‌ساز این جریان الهی هستند. موزه دفاع مقدس و مقاومت مکان مقدس و بارزشی است که سرچشمه انتقال ارزش‌ها خواهد بود. توجه به این نهاد و مکان تضمین کننده ایجاد جریانات موافق و بازدارنده از انحرافات در جامعه است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی در پایان گفت: جدول‌کشی، ایجاد بلوار، ایجاد روشنایی و نصب تابلو‌های فرهنگی با مضامین دفاع مقدس و ... با سرعت مناسبی در دست اقدام است تا در ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس وضعیت درخور شأن و خوبی برای بازدیدکنندگان و جامعه ایثارگری ایجاد شود. در این راستا هماهنگی مدیران استانی و مساعدت همه دست‌اندرکاران، روند احداث موزه دفاع مقدس و مقاومت استان را تقویت و پشتیبانی خواهد نمود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار