رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد خبر داد؛

اختصاص بودجه ۲۰۵ میلیاردی به مساجد و مصلی‌های مشهد

کیانی گفت: ۲۰۵ میلیارد تومان اعتبار عمرانی شهرداری مشهد به مساجد و مصلی‌های سطح شهر مشهد برای بهبود و بازسازی اختصاص پیدا کرده است.
کد خبر: ۶۸۵۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵ - 18August 2024

اختصاص بودجه ۲۰۵ میلیاردی به مساجد و مصلی‌های مشهدبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «جاوید کیانی» رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور بهبود، بهسازی و تجهیز مساجد و مصلی‌ها در ردیف آلبوم سال جاری این سازمان مبلغ ۲۰۵ میلیارد تومان بودجه به همین منظور اختصاص داده شده است.

وی افزود: یکی از سیاست‌های مدیریت شهری در دوره ششم شورای اسلامی شهر، اقدامات مسجدمحوری است و به همین منظور بودجه برای تجهیز و بهسازی مساجد سطح شهر در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد در خصوص بودجه در نظر گرفته شده، گفت: در بودجه سال ۱۴۰۳ مبلغ ۲۰۵ میلیارد تومان بودجه به همین منظور اختصاص داده شده است و تاکنون به منظور بهبود، بهسازی و تجهیز از ۳۳۰ مسجد در سطح شهر توسط اداره توسعه زیرساخت‌های سازمان فرهنگی بازدید به عمل آمده و ۲۵۰ مسجد در این بازدید‌ها مورد تائید قرار گرفته شده است.

معاون شهردار تصریح کرد: بودجه اختصاص یافته شامل؛ احداث خانه عالم، احداث خانه خادم، ایجاد مرکز فرهنگی و ورزشی مساجد، کمک به احداث مساجد، بهسازی و تکمیل نما‌های مساجد سطح شهر، تجهیز سالن‌های ورزشی مساجد، تکمیل کانون‌های فرهنگی مساجد و تعمیر و تجهیز مساجد می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار