عضو کمیسیون عمران مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

کابینه چهاردهم می‌تواند مشکلات کشور را به دور از هیاهو‌های سیاسی مرتفع کند

عربی گفت: آقای پزشکیان به شعار انتخاباتی خود مبنی بر تقویت اتحاد و تشکیل دولت وفاق ملی جامه عمل پوشاند.
کد خبر: ۶۸۵۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۳:۲۹ - 19August 2024

«یاسر عربی» عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، با اشاره به وزرای پیشنهادی رئیس جمهور به مجلس اظهار داشت: آقای پزشکیان در معرفی و انتخاب وزرا ایثار و از خودگذشتگی داشتند تا شعارشان مبنی بر ایجاد وحدت و همدلی در کشور محقق شود.

وزرای پیشنهادی ملاک‌های مد نظر رهبر انقلاب را دارند

عربی خاطرنشان کرد: وزرای پیشنهادی ایشان افرادی از عقاید مختلف سیاسی هستند و شاید هم به لحاظ تفکر سیاسی با آقای پزشکیان اختلاف نظر‌هایی داشته باشند. اما واقعیت این است افرادی که معرفی شده‌اند نیرو‌های ارزشمند، پرتوان، کارشناس و با انگیزه کار بالا هستند که می‌توانند با بالاترین رأی اعتماد کابینه دولت چهاردهم را تشکیل دهند.

وی افزود: این کابینه می‌تواند مشکلات کشور را به دور از هیاهو‌های سیاسی مرتفع کند.

این عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به ملاک‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی درخصوص انتخاب وزرا تصریح کرد: آقای پزشکیان به شعار انتخاباتی خود مبنی بر اتحاد و تشکیل دولت وفاق ملی را جامه عمل پوشاند.

عربی تصریح کرد: معتقدم اکنون وقت آن رسیده است که نمایندگان مجلس گام نهایی را بردارند و به تشکیل هرچه زودتر دولت کمک کنند تا شاهد دوره جدیدی از همکاری دولت و مجلس باشیم. فرصت خوبی پیش آمده تا مسئولان سه قوه به مردم نشان دهند که برای اداره کشور اختلافی با یکدیگر ندارند.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار