رییس ستاد مرکزی اربعین:

زائران با وسیله نقلیه شخصی به مرزها مراجعه کنند

میراحمدی گفت: زائران اربعین حسینی برای این سفر حتماً از وسایل نقلیه شخصی خود استفاده کنند و در همین چهارچوب میزان پارکینگ‌ها را در مرز‌ها توسعه داده‌ایم.
کد خبر: ۶۸۵۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۷ - 18August 2024

به گزارش گروه جامعه دفاع‌پرس، سید مجید میر احمدی رئیس ستاد مرکزی اربعین با بیان اینکه ما از دو سه ماه قبل و پیش از شروع اعزام زائران تاکید کردیم که مهمترین مسئله ما در میان کلان مسائل موضوع اربعین مسئله حمل و نقل است، اظهار داشت: در همین چهارچوب تاکید داشتیم که زائران اربعین حسینی برای این سفر حتماً از وسایل نقلیه شخصی خود استفاده کنند و در همین چهارچوب میزان پارکینگ‌ها را در مرز‌ها توسعه داده‌ایم.

زائران با وسیله نقلیه شخصی به مرزها مراجعه کنند

میر احمدی با بیان اینکه در حال حاضر با افزایش ۱۸ درصدی زائران روبرو بودیم ۵۰ درصد از پارکینگ‌های ما خالی است. در مورد کمبود بلیت‌های هواپیما برای سفر زائرین اربعین حسینی و گلایه‌هایی که در این زمینه وجود دارد، گفت: متأسفانه تناسبی بین عرضه و تقاضا در این زمینه وجود ندارد و ما بیش از این قادر به افزایش ظرفیت حمل و نقل هوایی نیستیم و باز هم به زائران تاکید می‌کنیم که با وسایل حمل و نقل شخصی خودشان به مرز‌ها مراجعه کنند.

رئیس ستاد مرکزی اربعین همچنین با تاکید بر اینکه زائران نگران بازگشت خود نباشند و وسایل حمل و نقل برای بازگشت زائران در نظر گرفته شده است، در بخش دیگری از صحبت‌های خود تصریح کرد: ما از زائرین می‌خواهیم که قبل از فرا رسیدن روز اربعین به کشور بازگردند. چرا که موکب‌های عراقی از همان روز اربعین اقدام به جمع کردن موکب‌های خود می‌کنند و ممکن است زائرانی که دیرتر به کشور باز می‌گردند در زمینه غذا و مسائل اینچنینی با مشکل روبرو شوند.

این مقام مسئول در ستاد اربعین حسینی با تاکید بر اینکه زائران حتماً از غذای‌های سرد، کم حجم و سبک در طول راهپیمایی استفاده کنند خاطرنشان کرد: از غذا‌های گرمی که دو ساعت از پخت آن گذشته استفاده نکنند و حتماً به این موضوع توجه داشته باشند.

وی در پایان صحبت‌های خود گفت: راهپیمایی اربعین امسال باید تجلی ابراز همدردی با مردم فلسطین و ابراز تنفر از آمریکا و جنایت‌های رژیم صهیونیستی باشد و مناسب است که زائران به شکل‌های مختلف این موضوع را در راهپیمایی اربعین حسینی به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار