استاندار خراسان رضوی:

آزادگان، مردان میدان مقاومت و حماسه هستند

نظری آزادگان را مصادیق عملی مردان میدان مقاومت و حماسه برشمرد و گفت: ما به اندیشه انقلاب اسلامی و الگوهای عملی برگرفته از این اندیشه یعنی آزادگان و شهدا افتخار می‌کنیم.
کد خبر: ۶۸۵۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۲ - 18August 2024

آزادگان، مردان میدان مقاومت و حماسه هستندبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «یعقوبعلی نظری» استاندار خراسان رضوی در اجلاسیه «الماس‌های درخشان» که به مناسبت گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد ورود آزادگان به کشور با حضور جمعی از آزادگان خراسانی امروز در سالن اجتماعات شهید سلیمانی استانداری خراسان رضوی برگزار شد، آزادگان را نمونه عینی مردان میدان مقاومت دانست و اظهار داشت: ما به اندیشه انقلاب اسلامی و الگوهای عملی آن یعنی آزدگان و شهدا افتخار می‌کنیم. 

وی افزود: تفکر انقلاب اسلامی ایران و روحیه شهادت‌طلبی تنها فکر و ایده نیست بلکه توسط مصادیق عملی فراوانی مانند همه شهدا از جمله شهید حاج قاسم سلیمانی این اندیشه‌ها محقق شده است.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: عزیزان آزاده هم ‌در میدان رزم به وقت نیاز و هم بعد از آن در میدان اسارت حماسه آفریدند و ماندگار شدند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: ما به اندیشه انقلاب اسلامی و الگوهای عملی آن مفتخر هستیم که یکی از این نمادهای مقاومت آزادگان ما در دل دشمن و اسارت هستند.

 در پایان این مراسم تعدادی از آزادگان سرافراز و همسران آن‌ها توسط استاندار خراسان رضوی مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار