حمله رزمندگان قسام به ارتش اشغالگر اسرائیل در محور «نتساریم»

گردان‌های قسام از حمله به ارتش رژیم صهیونیستی در محور نتساریم و کشته و زخمی شدن چند نظامی دشمن خبر داد.
کد خبر: ۶۸۵۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۲ - 18August 2024

 به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، گردان‌های شهید عزالدین قسام، شاخه نظامی حماس از حمله به نیروهاش ارتش اشغالگر اسرائیل در محور «نتساریم» در جنوب محله تل‌الهوی در غزه خبر داد.

حمله رزمندگان قسام به ارتش اشغالگر اسرائیل در محور «نتساریم»

بر اساس اعلام قسام و فیلمی که منتشر شده است، این عملیات را رزمندگانی ترتیب دادند که در سال ۲۰۲۴ میلادی و پس از جنگ غزه جذب گردان‌های قسام شده‌اند. بر اساس بیانیه قسام، رزمندگان دو بمب ضدنفر در مسیر دو جیپ نظامی دشمن در منطقه تل‌الهوی در محور نتساریم منفجر کرده و سپس با نظامیان زنده مانده با اسلحه سبک درگیر شده و آنها را کشته و زخمی کردند که ساعتی بعد، بالگرد‌های دشمن برای انتقال کشته شدگان و مجروحان به محل اعزام شدند.

قسام در بیانیه‌ای دیگر اعلام کرد: مجاهدان ما همچنین توانستند یک بمب بشکه‌ای در مسیر نیرو‌های پیاده دشمن در غرب منطقه «الحاووز» در شهر حمد در شمال خان‌یونس منفجر کنند که طی آن، چند عنصر دشمن کشته و زخمی شد. از سوی دیگر، روزنامه «یدیعوت آحارونوت» از جراحت خطرناک یک نظامی عضو گردان چتربازان در نتیجه هدف قرار گرفتن با راکت آرپی‌جی در خان یونس خبر داد.

 ارتش اشغالگر اسرائیل روز گذشته هم از کشته یک نظامی با درجه سرگرد در نبرد‌های مرکز نوار غزه خبر داده بود تا شمار کشته شدگان ارتش صهیونیست از هفتم اکتبر به ۶۹۲ نفر برسد، هرچند که آمار‌ها بیشتر از این تعداد است و ارتش برای جلوگیری از تخریب روحیه صهیونیست‌ها اقدام به سانسور تلفات خود می‌کند.

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار