مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان:

 آزادگان سر افراز همواره حافظ آرمان‌های انقلاب اسلامی بودند

سرهنگ «رشیدی» گفت: آزادگان سر افراز در راه عهد و پیمانی که با خدا بسته بودند، مجاهدت و استقامت ورزیدند و با تقوا و مردانگی همواره حافظ آرمان‌های انقلاب اسلامی بودند.
کد خبر: ۶۸۵۵۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۱ - 18August 2024

 آزادگان سر افراز همواره حافظ آرمان‌های انقلاب اسلامی بودندسرهنگ پاسدار محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاغ مقدس استان لرستان در گفت و گو با خبرنگار  دفاع‌پرس، در لرستان با اشاره به ایام گرامیداشت بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی اظهار داشت:مجاهدت و استقامت آزادگان که سالها در بند اسارت دشمن بودند و انواع شکنجه های جسمی و روحی را تحمل کردند، نمونه ای بی بدیل از ایستادگی در برابر ظالم است.

وی با بیان اینکه آزادگان در طول دوران اسارت ، سفیران حریت و آزادگی  بودند، افزود: آنها درغربت، مظلومانه و با الهام از مکتب انسان‏ ساز اسلام و سیره ائمه اطهار و با الگو ‏گرفتن از زندگی انقلابی و حماسه‏ ساز حضرت زینب«س» ، با کینه توزی دشمنان و تلخ کامی دوران اسارت مبارزه کردند .

سرهنگ رشیدی گفت: آزادگان با صدای رسا، فریاد آزادی و استقلال میهن را سر دادند و در راه استقرار و تداوم نظام جمهوری اسلامی ایران تا پای جان ایستادند.

مدیرکل  حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان تصریح کرد: آزادگان سر افراز در راه عهد و پیمانی که با خدا بسته بودند، مجاهدت و استقامت ورزیدند و با تقوا و مردانگی همواره حافظ آرمان‌های انقلاب اسلامی بودند.

وی به  صبر و پایداری خانواده های آزادگان اشاره کرد و ادامه داد: چه پدران و مادرانی که چشم انتظار بازگشت فرزند خود از بند اسارت بودند ولی متاسفانه قبل از اینکه به آرزوی خود برسند و مجدد فرزند دلبندشان رادر آغوش بگیرند، این دار فانی را وداع گفتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار