مسئول کانون بسیج رسانه دشتستان:

کانون بسیج رسانه دشتستان راه‌اندازی شد

«قاسمی» گفت: باتوجه به حدود یک دهه فعالیت جهادی در حوزه بسیج رسانه در شهرستان دشتستان کانون بسیج رسانه این شهرستان راه‌اندازی شده است.
کد خبر: ۶۸۵۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۲ - 19August 2024

 کانون بسیج رسانه دشتستان راه‌اندازی شدبه گزارش دفاع‌‌پرس بوشهر، «حبیب قاسمی» مسئول کانون بسیج رسانه دشتستان در گفتگو با رسانه‌ها از تصویب طرح بسیج رسانه دشتستان خبر داد و اظهار داشت: کانون بسیج رسانه شهرستان دشتستان کار خود را به‌صورت رسمی شروع کرده است. باتوجه به اینکه حدود یک دهه فعالیت جهادی در حوزه بسیج رسانه در این شهرستان انجام شده است، تاسیس مکانی رسمی با این عنوان کمک شایانی به فعالان این عرصه می‌کند.

مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان دشتستان افزود: حدود ۱۰۰ نفر در دشتستان در حوزه بسیج رسانه فعالیت مستمر دارند. اکنون نیز امیدواریم با تصویب کانون بسیج رسانه این شهرستان بتوانیم فعالیت‌های ساماندهی شده بیشتری داشته باشیم.

وی ادامه داد: زنده یاد علی پیرمرادی از جمله افرادی بود که در حوزه بسیج رسانه و برای این منطقه بسیار تلاش می‌کرد. فعالیت در حوزه رسانه امر بسیار حساسی است و هر کسی نمی‌تواند در این مسیر گام بردارد. اما باید توجه کرد که بسیاری از فعالان این حوزه نیاز به حمایت جدی دارند.

قاسمی تاکید کرد: این حمایت‌ها باید در زمینه‌ تامین نیاز مالی، مسکن و بیمه فعالان بسیج رسانه باشد. برای انجام این حمایت‌ها طرح‌های مختلفی می‌توان اجرا کرد. ما در استانی زندگی می‌کنیم که پایتخت اقتصادی کشور است و اقتصاد پارس جنوبی در این استان است که کشور را اداره می‌کند اما با این وجود بسیاری از افراد در حوزه بسیج رسانه حتی کرایه راه ندارند و جیب‌شان خالی است.

وی با بیان اینکه انتظار داریم کمک‌های لازم از بسیجان رسانه انجام گیرد، اعلام کرد: اردوی راهیان نور در حمایت معنوی از فعالان رسانه‌ای موثر است. این امر در سال‌های گذشته بارها انجام شده است.

مسئول کانون بسیج رسانه دشتستان با اشاره به اینکه فعالان بسیج رسانه‌ نیاز به دریافت تسهیلات دارند، تصریح کرد: در این روزها همه رسانه‌ها از جمله دیجیتال، الکترونیک و کاغذی مشکلات متعددی دارند اما رسانه‎های کاغذی در این بین با مشکلات بیشتری دست و پنجه نرم می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار