رئیس اورژانس ایلام:

ارائه بیش از ۱۵ هزار خدمت به زائران توسط اورژانس ایلام

«علی‎مرادی» گفت: از تاریخ هفدهم تا بیست و هفتم مردادماه، ۱۵ هزار و ۱۸ مورد خدمت توسط اورژانس پیش بیمارستانی به زائران اربعین حسی‍‎نی ارائه شده است.
کد خبر: ۶۸۵۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۴ - 19August 2024

ارائه بیش از ۱۵ هزار خدمت به زائران توسط اورژانس ایلام«صیدنور علیمرادی» در گفتگو با خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، اظهارداشت:از تاریخ هفدهم تا بیست و هفتم مردادماه، ۱۵ هزار و ۱۸ مورد خدمت توسط اورژانس پیش بیمارستانی به زائران اربعین حسینی ارائه شده است.

 وی افزود: در این مدت، ۴۹۶۴ تماس با مرکز هدایت عملیات اورژانس برقرار گردیده که تعداد ۴۵۲۴ مورد آنها منجر به اعزام آمبولانس شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: همچنین، ۶۷۶۱ نفر به صورت حضوری به پایگاه‌های ثابت و موقت اورژانس مستقر در شهر‌ها و مسیر‌های مواصلاتی استان ایلام مراجعه نموده اند.

دبیر کمیته بهداشت و درمان اربعین استان گفت: حوادث ترافیکی در این مدت ۳۸۰ مصدوم برجای گذاشته است. 
علیمرادی با بیان اینکه یکی از مخاطرات مهم در ایام اربعین، گرمای هوا می‌باشد، بیان داشت: تا کنون ۱۱۵۲ مورد خدمت به مددجویان دچار گرمازدگی ارائه گردیده است.

رئیس اورژانس ایلام ادامه داد: مرکز فوریت‌های پزشکی و خدمات درمانی شهید سلیمانی پایانه مرزی مهران یکی از ظرفیت‌های استراتژیک اورژانس استان می‌باشد که در آن ۵۹۵۵ مورد خدمت ارائه شده است.

«علی مرادی» در پایان با تاکید بر اهمیت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران اربعین حسینی، افزود: تمام نیرو‌های اورژانس تا پایان عملیات اربعین در حالت آماده‌باش کامل قرار دارند و تلاش می‌کنند تا در سریع‌ترین زمان ممکن به نیاز‌های زائران پاسخ دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار