مسئول سازمان بسیج دانش آموزی چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

اعزام دانش آموزان چهارمحال و بختیاری به اردو‌های راهیان نور و پیشرفت 

نظری گفت: برنامه‌های بسیج دانش آموزی با محوریت تبیین سیره شهید ظفر خالدی شهید شاخص کشور اجرا می‌شود.
کد خبر: ۶۸۵۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۳ - 19August 2024

اعزامِ دانش آموزان چهارمحال و بختیاری به اردو‌های راهیان نور و پیشرفت به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، جلسه کمیته اجرایی بسیج دانش آموزی استان با محوریت موضوعات طرح یاوران ولایت، طرح شهید عجمیان، اردو‌های پیشرفت و راهیان نور شمالغرب و درس آمادگی دفاعی برگزار شد.

سرهنگ پاسدار هوشنگ جمشیدی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در این جلسه با تأکید بر اهمیت توجه ویژه به برنامه‌های بسیج دانش آموزی، از اعضای کمیته خواست همکاری کامل برای اجرای برنامه‌های این قشر را داشته باشند.

جمشیدی افزود: برگزاری تلفیقی اردو‌های طرح ولایت و راهیان پیشرفت اقدام ارزشمندی است که باعث آشنایی بیشتر دانش آموزان آینده ساز با پیشرفت‌های علمی و توانمندی‌ها و ظرفیت‌های کشور می‌شود. انتقال ارزش‌ها به نسل جوان و نسل‌های آینده از مهم‌ترین مباحث روز است و اردو‌های راهیان نور یکی از راه‌های انتقال تجارب و ارزش‌ها و فرهنگ ایثار و مقاومت به نسل آتی می‌باشد.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان چهارمحال و بختیاری نیز با گرامیداشت یاد و خاطره ۳۶ هزار شهید دانش آموز گفت: برنامه‌های بسیج دانش آموزی با محوریت تبیین سیره شهید ظفر خالدی شهید شاخص کشور اجرا می‌گردد. بیش از ۳۰۰ فرمانده واحد‌های مقاومت بسیج دانش آموزی استان چهارمحال و بختیاری برای شرکت در طرح یاوران ولایت به مشهد مقدس اعزام می‌شوند و طرح شهید عجمیان نیز برای شاداب سازی مدارس با قوت در حال اجراست.

وی ادامه داد: سه گروه برتر صالحین بسیج دانش آموزی نیز به تهران اعزام می‌شوند تا با برپایی نمایشگاه از طرح‌های خود باحضور داوران کشوری دفاع کنند. طرح شهید فهمیده، طرح شهید عزیز اللهی و طرح شهید بهنام محمدی نیز از طرح‌های تربیتی هستند که در مقاطع مختلف آموزشی برای توانمندسازی دانش آموزان اجرا می‌شود.

وی از اعزام ۳۸۴ دانش آموز به اردوی راهیان نور شمال غرب کشور خبرداد که همزمان با نیمه دوم مهر اجرا خواهد شد. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار