مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان:

برگزاری آیین رونمایی از تازه‌های نشر اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان

سرهنگ رشیدی از برگزاری آیین رونمایی از آخرین کتب تولیدی این اداره کل همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: این کتاب‌ها توسط نویسندگان لرستانی به رشته تحریر در آمده است.
کد خبر: ۶۸۵۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۵ - 19August 2024

برگزاری آیین رونمایی از کتب، همزمان با هفته دفاع مقدس در لرستان سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار  دفاع‌پرس در  خرم آباد، ضمن تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در لرستان، اظهار داشت: برخی از برنامه‌های هفته دفاع مقدس توسط ادارات در سطح استان اجرا می‌شوند.

وی با اشاره به برنامه‌های مشترک عمومی مانند دیدار وبیناری با مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، افزود: برگزاری رژه نیروهای مسلح در ۳۱ شهریور در مرکز استان و شهرستان بروجرد، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

رشیدی با اشاره به برگزاری سراسری آیین تکریم و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در استان‌ها به‌صورت ویدئو کنفرانس و پخش زنده سخنان رهبر انقلاب از رسانه ملی، بیان کرد: برای اجرای تکریم از همسران، مادران، پیشکسوتان و آزادگان و مبارزان دفاع مقدس امسال حدود ۶۰۰ نفر سهمیه برای لرستان در نظر گرفته شده است.

مدیرکل بنیاد حفظ  آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان افزود: عطر افشانی و نثار گل به گلزار شهدای سراسر استان، صدور بیانیه و تبیین ابعاد مختلف دفاع مقدس از سوی نهادهای لشکری و کشوری، فضاسازی محیطی متناسب با ایام هفته دفاع مقدس و سرکشی به خانواده شهدا از برنامه‌های این هفته است.

وی با اشاره به افتتاح ساختمان باغ موزه دفاع مقدس لرستان طی امسال، بیان کرد: یک سری تعمیرات در جاده منتهی به موزه در رینگ جنوبی وجود دارد که از شهرداری و شورای شهر انتظار داریم این جاده را اصلاح کنند.

رشیدی با اشاره به آغاز روزشمار هفته دفاع مقدس از روز شنبه ۳۱ شهریور ماه، ادامه داد: لرستان در دوران دفاع مقدس پشتیبان سه استان بوده که ۴۶ هزار رزمنده اعزام و شش هزار و  ۵۶۰ رزمنده شهید را تقدیم جمهوری اسلامی کرده است بنابراین جا دارد کارهایی متفاوت با سال‌های گذشته انجام دهیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان از برگزاری آیین رونمایی از آخرین کتب تولیدی این اداره کل همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: این کتاب‌ها توسط نویسندگان لرستانی به رشته تحریر در آمده اند و تعدادی از آنها کتب ترجمه شده به زبان انگلیسی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار