فرماندار ششتمد:

آزادگان مجاهدان عرصه جهاد تبیین هستند

«ایثارگر» گفت: آزادگان به‌عنوان اسطوره‌های صبر و پایداری، مجاهدان واقعی جهاد تبیین هستند؛ بر همین اساس خاطرات سال‌‌ها استقامت و ایستادگی آنان در برابر دشمن، که برگرفته از اعتقاد و ایمان مستحکم آنان به ولایت فقیه و ارزش‌‌ها است، باید برای نسل جوان بازگو شود.
کد خبر: ۶۸۵۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۳ - 19August 2024

آزادگان مجاهدان عرصه جهاد تبیین هستندبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، مراسم تجلیل از آزادگان شهرستان ششتمد با حضور «حسین ایثارگر» فرماندار این شهرستان در بنیاد شهید و امور ایثارگران ششتمد برگزار شد.

ایثارگر در این مراسم اظهار داشت: آزادگان، دوران سخت اسارت را در زندان‌های مخوف رژیم بعثی صدام تحمل کردند و دست از دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی نکشیدند.

وی افزود: آزادگان به‌مثابه الگوی صبر، استقامت و پایداری در مسیر ارزش‌های ناب اسلامی و انسانی، همچون نگینی درخشان در تاریخ انقلاب اسلامی می‌درخشند.

فرماندار ششتمد تأکید کرد: آزادگان به‌عنوان اسطوره‌های صبر و پایداری، مجاهدان واقعی جهاد تبیین هستند؛ بر همین اساس خاطرات سال‌ها استقامت و ایستادگی آنان در برابر دشمن، که برگرفته از اعتقاد و ایمان مستحکم آنان به ولایت فقیه و ارزش‌ها است، باید برای نسل جوان بازگو شود.

این مقام مسئول گفت: عزت، اقتدار، امنیت و پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف مرهون خون شهدا، ازخودگذشتگی ایثارگران و جانبازان و استقامت آزادگان است و این نعمتی است که خداوند به ملت ایران عنایت کرده است.

شهرستان ششتمد ۱۶۴ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و بیش از ۳۰۰ جانباز و ایثارگر دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار